Rinox Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei! Jeg lurer litt på hva slags CMS dere bruker når dere skal selge en nettside til noen som ikke kan noe koding. Er selv litt i tvil om hva jeg bør bruke. Joomla/Mambo er jo ganske mye pes da... Men hva bruker dere? Takker så mye for svar Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Spørs hva slags hjemmeside det er snakk om. Nyhetsside: Joomla, blogg: wordpress og community: e107. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Joomla Joomla i Norge Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg bruker et ganske simpelt CMS. Og grunnen til at det er det, er at jeg har lagd det selv. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg bruker E107. Det er jeg kjempe fornøyd med. Ingenting negativt og i tillegg er det gratis. Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Bruker nå PHP-Fusion, og er godt forøyd. Har testet mange de siste årene, og dette er nok favoritten så langt. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg bruker et ganske simpelt CMS.Og grunnen til at det er det, er at jeg har lagd det selv. 7809573[/snapback] Driver med beta-testing av et eget-laget ett jeg også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå