Thue Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Hei, Har lyst å ha litt lyd i båten min! Funker det å bare ha 2-4 høytalere og koble de rett til Ipoden eller må jeg ha en forsterker ol. i mellom? Endret 22. januar 2007 av Thue Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 må nok ha forsterker du. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tviler på det du, du må nok ha en forsterker eller bilstereo i mellom...... Lenke til kommentar
T homas Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du kan jo bruke et par pc høytalere. Finnes jo noen som går på batteri. Lenke til kommentar
Golito Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du kan jo bruke et par pc høytalere.Finnes jo noen som går på batteri. 7790755[/snapback] Tror nok batteridrevne pchøytalere lager stusselig lyd Lenke til kommentar
T homas Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja, du har nokk rett der. Men ett bil/båt batteri og ett par pc høytalere,kanskje ett surround annlegg. Eller ett bil annlegg. Lenke til kommentar
Golito Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ja, du har nokk rett der. Men ett bil/båt batteri og ett par pc høytalere,kanskje ett surround annlegg. Eller ett bil annlegg. 7791886[/snapback] Hva slags båt har du? Husk at det fuktige klimaet i en båt ikke har noe særlig god innvirkning på høytalere og øvrig elektronik.. En grunn til at du får egne marine-høytalere vettu Hvis ikke du skal ha det mest sinnsyke så ville jeg kjøpt en sånn en; http://www.mamut.com/eurofritidas/subdet202.htm Funker bra og tåler fukt mye bedre. Brenn musikken over på god gammaldags CD og bruk det Da risikerer du ikke iPoden heller, de er ikke hardføre akkurat :!: Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Eller du kan kjøpe en vanlig bilstereo spiller og sette det vanntette dekslet som boss selger over den, funker like bra det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå