Thue Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Har tenkt å skaffe meg et par instrumenter til båten min. Har bestemt meg for å ha Turteller, men trenger noe flere Noen som har noen forslag? knopmåler er uaktuelt Endret 22. januar 2007 av Thue Lenke til kommentar
valle_city Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei. jeg ville valgt bensin måler... jeg syntes det er så stress og dra fram tanken hele tia. eller det spørs ossen båt du har da Lenke til kommentar
Thue Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Har en Arimar RIB med 15hk ikke dumt med bensin måler, men hvor nøyakti er den? vil ikke alltid bensintanken stå litt på skieve eller ikke minst innholdet? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Til vanlig tank eller innebygd? men har du batteri/strøm i båten, da kunne det jo vært en ide med et voltmeter..... men hvorfor er det uaktuelt med knopmåler? Lenke til kommentar
Thue Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 vanlig tank! Har ikke batteri/strøm i båten foreløpig, men det komme vel med tiden. Knop måler er nesten helt uaktuelt fordin de er for unyakti, hvis jeg først skal legge så mye penger i det, så vil jeg ha nyakti fart og ikke sån ca. Men jeg kan overbevises?? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Knopmåler viser jo ganske greit hvor fort båten går da........ men hvis ikke du har innebygd tank, nytter det ikke å sette i tankmåler, og den må du også ha strøm til. det må man vel kanskje også til turtelleren? Lenke til kommentar
Thue Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Motoren gir jo 76watt da. husker jeg riktig så tar et instrument 12watt, så da har jeg ihvertfall nok til 6 instrumenter (ikke det at jeg skal ha så mange, men jeg kan) Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Men du må ha ett batteri mellom motoren og andre elektriske ting da (bortsett fra lanterne) fordi strømmen svinger med hvor mye gass du har..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå