EinarEriksen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 I løpet av 2007 vil sannsynligvis Microsofts mediespiller Zune lanseres i Europa. Les mer Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har nå faktisk sett den til salgs i Europa selv, så lurer på hvordan dette henger sammen. Den var ikke spesialimportert heller tror jeg. Plastikken virket på en måte litt kulere enn på bildene, men selve spilleren så for meg ut til å være større enn en tilsvarende iPod. Fordelen var imidlertid at skjermen var en del større og i widescreen. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Zune må først bli mindre og få et mer stilig design for å ha noen sjanse mot iPod i Europa. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har hatt Zune en måned nå og er kjempefornøyd! Fantastisk spiller selv om den er litt større. Omtale her (merk video-linken på bunnen) Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har hatt Zune en måned nå og er kjempefornøyd! Fantastisk spiller selv om den er litt større. Omtale her (merk video-linken på bunnen) 7775216[/snapback] Hm, virket faktisk ikke så dumt det. Blir den billigere kunne det ha vært noe. Synd at de har gjort dele-funksjonen ubrukelig da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg