Myou Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei. Har gjort som jeg ble bedt om å gjøre i ett innlegg som jeg skrev for en stund siden, og det var å ta ut batteriet hvis jeg skulle bruek pcen min mye og bare la strømkontakten stå i, men har lagt merke til på strømladeren min at det er en boks på ledningen som blir utrolig varm, på speedfan programmet så viser det jo ACPI temp på 69 grader, men siden jeg da har tatt ut batteriet så er jo det da den boksen, så skjønner ikke hvordan jeg kan få latt den stå på uten å få blåskjerm fordi den blir så utrolig varm. Noen forslag? Lenke til kommentar
Hoisveen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Hehe... Bateri skal stå i det.. La den boksen ligge fritt på gulvet... Normalt at den blir varm Endret 22. januar 2007 av Hoisveen Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er vel tilfelle at man like gjerne kan spare batteriet påkjennelsen så lenge man uansett kjører med nettadapter? Lenke til kommentar
Hoisveen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Er ikke mye bateriet blir utsatt sellom du har det i... Det er skapt for og tåle det, eller kan du jo altis hvis klage.. Men som jeg sa før. Normalt at den skal bli varm, la alt bli som det er, hvis noe ryker kan du få det igjen på garantien... Endret 22. januar 2007 av Hoisveen Lenke til kommentar
Loko Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er ikke mye bateriet blir utsatt sellom du har det i... Det er skapt for og tåle det, eller kan du jo altis hvis klage.. Men som jeg sa før. Normalt at den skal bli varm, la alt bli som det er, hvis noe ryker kan du få det igjen på garantien... 7775087[/snapback] Problemet er at i de aller fleste tilfellene så har batteri maks 6 månders garanti. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 ok, greit, for jeg har pcen ganske mye på, og har den adapteren liggende fritt på gulvet ja, og den jo som sag enormt varm, men hvis det ikke har noe å si så er det vel ok da For tenkte litt i anledning med TG, at hvis jeg da skulle sitte og få blåskjerm hele dagen pga varmen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er ikke mye bateriet blir utsatt sellom du har det i... Det er skapt for og tåle det, eller kan du jo altis hvis klage.. 7775087[/snapback] Bullshit! Batteriene har veldig godt av å bli tatt ut og lagret en plass borte fra PC'en! Det som tar knekken på batteriene i en bærbar pc er varmen i omgivelsene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå