Bruker-33331 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det eneste kvalmende her er deg. Flott film og flott musikk 7776473[/snapback] Ingen grunn for å begynne med personangrep nå da. Synes musikk var overkill. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det eneste kvalmende her er deg. Flott film og flott musikk 7776473[/snapback] Ingen grunn for å begynne med personangrep nå da. Synes musikk var overkill. 7776515[/snapback] Bare fordi det ikke var din stil? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Jeg ble ikke spesielt rørt. Hva var det som var så fantastisk med det faren gjorde, annet enn at han slepte med seg sønnen i forskjellige triatlonløp? Bakhistorien der foreldrene valgte å ta sjansen på at han kunne bli en grønnsak etter fødselen, men at det i stedet viste seg at han kunne kommunisere var en mer rørende del av det. Hele "drasse med seg sønnen i triatlon" virket mer krampaktig. Hvis dette derimot var det morsomste sønnen visste om, burde filmen fått fram dette bedre. Endret 22. januar 2007 av Darx Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Man så jo tydelig at han smilte masse. Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det var veldig rørende. Det som faren gjør for sønnen med at han får han med på sånne ting gjør jo at sønnen føler seg mer normal. Han får oppleve mestringer som han ellers ikke ville få opplevd, takket være foreldrene. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Poster med upassende innhold vil bli fjernet uten varsel.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Før dere uttaler dere om bakgrunnen for det som skjer på filmen, bør dere lese på hjemmesiden til Team Hoyt. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Fikk meg til å grine. Rørende video. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Den der var rørende. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Virkelig en bra film, og veldig rørende. Får hvertfall meg til og tenke på enkelte ting, at man burde ta mer vare på de man har kanskje. Og, jævlig unødvendig med sånne forbanna talentløse ting som: "kvalmende" osv. Viser bare hvor tette dere er i hodet. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Veldig rørende som alle sammen her seier. Og jeg også synest det er veldig unødvending å komme med kommentarer som kvalmende og groteskt. Det mener dere ikke en gang. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ikke at jeg har tenkt til å ta noen side i saken, enda... Men.. Hvorfor er det "riktig" og OK å kalle noe/dette for "rørende", men ikke "kvalmende" ? Ikke lov med forskjellige meninger? Er vel ikke noe mer talentløst å kalle det for kvalmende, enn rørende.. hvis det er det man mener? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det er tydlig at det er rørende\ noe som får deg til å sette pris på godtfolk. Men kvalmende fordi? Kvalmende fordi dere synes at onsingene (unnskyld ordbruk) ikke fortjener det? Fordi de handikappede er ekle? Eller kvalmende fordi dere lengter etter følelsen av å bli tatt vare på på den måten? Men hva ble men med groteskt? Den klarer jeg ikke å forstå.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg skjønner begge sider.. Kvalmende; fordi den tar en historie og lesser på med effekter ("vinnende musikk"), bra klippet og redigert, alt for å få det til å bli en prektig og tårevåt historie om "det gode i folk".. om en familie (far og sønn) som "kjemper mot alle odds", osv.. også skal vi sitte igjen her, rørt til tusen over det hele.. Det kvalmende er jo at det kan bli litt FOR MYE! .. Less is more.. Rørende; fordi det faktisk ER en fin historie om sterk hengivenhet for sin sønn.. Personlig stiller jeg meg litt i mellom.. Historien i seg selv var fin nok den, men.. det ble litt FOR MYE for meg.. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Ikke at jeg har tenkt til å ta noen side i saken, enda... Men.. Hvorfor er det "riktig" og OK å kalle noe/dette for "rørende", men ikke "kvalmende" ? Ikke lov med forskjellige meninger? Er vel ikke noe mer talentløst å kalle det for kvalmende, enn rørende.. hvis det er det man mener? 7782607[/snapback] Hva hadde skjedd om jeg hadde sagt at invandrere var kvalmende i en debatt om det?? Folk må vel få mene hva de vil, men noen ganger så er det kanskje like godt å holde det for seg selv... Synes at det er flott at det er noen som gjør slikt som i den videoen. Men er også enig i at slike innslag kan bli litt "mye". Er mange eksempler på at det blir spillt på følelsene til folk etc. men tror nok dette var rimlig 'ekte'. Endret 23. januar 2007 av Blacki Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) ... Hva hadde skjedd om jeg hadde sagt at invandrere var kvalmende i en debatt om det?? Jeg hadde bedt deg begrunne det... ..men, du skal for all del mene det!! Endret 23. januar 2007 av Bone Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Groteskt... direkte groteskt. 7775189[/snapback] Pakk sammen og gå hjem, din dott. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Groteskt... direkte groteskt. 7775189[/snapback] Pakk sammen og gå hjem, din dott. 7783044[/snapback] Er det mer forsvarlig med personangrep, enn med synspunkter på et "produkt" ? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Groteskt... direkte groteskt. 7775189[/snapback] Pakk sammen og gå hjem, din dott. 7783044[/snapback] Er det mer forsvarlig med personangrep, enn med synspunkter på et "produkt" ? 7783068[/snapback] Dude, dette er ikke et personangrep? Hvis du mener at jeg angriper en person ved å kalle ham en "dott", så må du gjerne det - din mening. Poenget er at å si at denne filmen er grotesk, ikke hører hjemme her. Usmakelige kommentarer som det, kan man holde for seg selv. edit: leif Endret 23. januar 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Dude, dette er ikke et personangrep? Hvis du mener at jeg angriper en person ved å kalle ham en "dott", så må du gjerne det - din mening. Synes kanskje det å be noen "pakke sammen og gå hjem, din dott" er et lite personangrep, ja.. selv om det ikke er det værste jeg har sett.. Poenget er at å si at denne filmen er grotesk, ikke hører hjemme her. Usmakelige kommentarer som det, kan man holde for seg selv. Trådstarter spurte om det bare var HAN som ble rørt... Erlend_G ble IKKE rørt.. han syntes det var grotesk.. Hei! Så denne videoen og likte det jeg så, rett og slett! Kan vel trygt si jeg ble rørt... Er kanskje bare meg? ble litt mye off-topic dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå