bergetun Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Er det mulig aa fjerne og bytte ut (konqueror) file mangeren som brukes i KDE. Vet ikke hva som brukes i gnome men den kresjer iallfall ikke hver gang jeg proever aa aapne en fil .. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Nautilus brukes av gnome. Den burde fungere greit under kde også. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 10:13, skrev arehb:Nautilus brukes av gnome. Den burde fungere greit under kde også.mvhAre-Harald. Jo jeg vet Nautilus brukes av Gnome, men det maa daa veare en maate aa fjerne konqurerer helt fra KDE og bytte om til Nautilus.. Det er ikke noe problem aa starte nautilus i KDE feks .. Lenke til kommentar
drall Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Slik jeg ser det er konqueror hovedgrunnen til å bruke kde fremfor gnome... Har aldri opplevd at konqueror kræsjer, hvilken versjon av kde har du? Kanskje det bedrer seg om du legger inn kde-3.0.5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå