Gå til innhold

Hideo Kojima overrasker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er dette overraskende da? Det ville jo være mer overraskende om noen utviklere nå gikk ut og sa at PS3 var lett å utvikle for.

Tror ikke at det betyr noe, de får nå til å utvikle gode spill selv om de får mer å bryne seg på...

Endret av jonarvid
Lenke til kommentar

Vis en såpass profilert person sier at PS3 er vanskelig å lage spill til, hvordan blir det da for de mindre aktørene? Kan det hende at mange blir skremt bort fra å utvikle spill til PS3 siden det er såpass resurs krevende og ikke minst tidkrevende at det ikke lønner seg?

Er vel greit at PS3 har sine potensialer, men det nytter vel lite vis det er ingen som tør å legge seg i gang med å lage spill til konsollen.

Lenke til kommentar
Er det det intervjuet i 1up de har tatt det fra? Utrolig bra intervju, han sier bla. at MGS4 bruker elementer som bare kan ytes på PS3, så Kojima flamer ingen altså ;)

7776050[/snapback]

Selvfølgelig, Cell-spesifik kode er vanskelig å få til å kjøre på PowerPC og x86-arkitektur ;)

Alt slikt kan portes, det spørs bare hvor mye tid og oppfinnsomhet en legger i det. :tease:

Lenke til kommentar
Jeg vil bare si noe til de som synes det er mystisk at han liker gears of war.

Selv om man jobber for et selskap så kan man fremdeles nyte gode spill.

7778617[/snapback]

yoooooo, selv om jeg jobber for mcdonalds er'n ikke dum den dere Burger King heller altså.. Ikke det at jeg jobber på mcdonalds da :p

Lenke til kommentar
Vis en såpass profilert person sier at PS3 er vanskelig å lage spill til, hvordan blir det da for de mindre aktørene? Kan det hende at mange blir skremt bort fra å utvikle spill til PS3 siden det er såpass resurs krevende og ikke minst tidkrevende at det ikke lønner seg?

Er vel greit at PS3 har sine potensialer, men det nytter vel lite vis det er ingen som tør å legge seg i gang med å lage spill til konsollen.

7775738[/snapback]

De sa jo akkurat det samme med ps2 og. Mange sa jo at det var no j***** slit å programmere spill på den. Men alle vet jo hvordan det gikk... :thumbup: kan ikke si at det var mangel på gode spill for å si det sånn.

Tror ps3 kommer til å klare seg. Folka må bare lære seg systemet å kjenne :)

Endret av serf
Lenke til kommentar
Tror ps3 kommer til å klare seg. Folka må bare lære seg systemet å kjenne  :)

7778847[/snapback]

Jepp, og nettopp derfor tror jeg PS3 vil bli stadig mer populær og sakte men sikkert vinne en større og større del av markedet etterhvert, da snakker jeg ikke måneder, men år fram i tid. Når utviklerne blir bedre og bedre kjent med systemet og kan utnytte det bedre.

De beste spillene til PS2 kommer jo nå for tiden, 6 år etter at konsollen ble lansert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...