Gå til innhold

Hva har han brukt og redigere med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok ikke det er mulig å si utfra filmen hva han brukte. Så ikke hele, men effektene kan du nok fint få til i Vegas. Det var jo en rimelig enkel film, ikke akkurat noe proffe greier.

Sangen vet jeg ikke hva heter, men det finnes en egen tråd for slikt en plass her inne. Og selve spørmålet skulle vell gjerne vært i Videoredigering og Video..

Lenke til kommentar
Hva bruker han til å redigere med? Har Sony Vegas 6, After effects etc, hva bruker han?
Vil du vite kva som har vorte brukt, spør han som laga filmen, ikkje oss. Du bør forresten slutte å vere so opphengt i kva program andre bruker, og heller konsentrere deg om å lære deg det du har skikkeleg. Ein kan lage mykje i After Effects.

Sangen vet jeg ikke hva heter, men det finnes en egen tråd for slikt en plass her inne.
Denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Endret av incanus
Lenke til kommentar
Jeg tror nok ikke det er mulig å si utfra filmen hva han brukte. Så ikke hele, men effektene kan du nok fint få til i Vegas. Det var jo en rimelig enkel film, ikke akkurat noe proffe greier.

Sangen vet jeg ikke hva heter, men det finnes en egen tråd for slikt en plass her inne. Og selve spørmålet skulle vell gjerne vært i Videoredigering og Video..

7775336[/snapback]

Kan du si hvordan? :dribble:

Lenke til kommentar

7775336[/snapback]

Kan du si hvordan? :dribble:

7780921[/snapback]

Hva er det du vil vite da? Av effekter o.l ? Det er jo stortsett bare klipp og lim!

Lenke til kommentar

Sei ved kva tidspunkt i videoen det du lurer på kjem, so vert det litt enklare å seie. «Rå effekter» seier ikkje meg nokon ting.

Om du med «Flasha 2 ganger uten at filmen gikk» meiner det som var frå ca. 13s og utover, so er det berre å bruke eit stillbilete. Hugser ikkje korleis ein lagrer eit stillbilete frå eit videoklipp, men det kan sikkert steffenz hjelpe med. Dei overgangane til kvit (flashane`?) kan ha vorte laga med Glow-effekten trur eg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...