staljin Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Hei, Har netopp fått Xi-Fi XtremMusic og lurer på hva bør jeg egentlig instalere av de medfølgende programmer? Ønsker å få mest mulig kontroll over MP3 avspilling + jeg spiller en del. Ønsker ikke noe media spillere eller noe slikt. Hilsen Staljin Endret 22. januar 2007 av staljin Lenke til kommentar
framoeng Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei, Har netopp fått Xi-Fi XtremMusic og lurer på hva bør jeg egentlig instalere av de medfølgende programmer? Ønsker å få mest mulig kontroll over MP3 avspilling + jeg spiller en del. Ønsker ikke noe media spillere eller noe slikt. Hilsen Staljin 7774683[/snapback] Hei Jeg har kjøpt det samme kortet brukt (uten CD). Hvilke programmer ligger på CDen. Jeg har hatt audigy 2 før, og kjenner programmene til dette kortet. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Egentlig trenger du bare driverne. Du bruker jo andre programmer til avspilling. På drivern er det med et lite program kalt "Creative volume control". Hadde dette kortet før når jeg hadde stasjonær og savner det sterkt.. Lydkort på bærbar, og usb lydkort er som regel så ekstremt jalla! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det er mye møkk på den cd'en de fleste ikke har bruk for. Jeg brukte nyeste driver og kontrollpanelet når jeg hadde X-Fi Platinum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå