hr_krabbe Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 hvorfor bytte?? mx518 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har erfaringer med både Razer Diamondback og Copperhead..har hatt Intelli 3.0 i snart ett halvt år nå og den er BEST..Eneste negative er at det er optisk, det vil si at om ikke hele musa er på musematta så "tar" den ikke..dette kan vere dumt ved evt. reaksjons skudd i cs og lignende men har ikke vert noe problem for meg ¨å langt.. rett og slett DIGG mus. Og angående om hvilken farge du får den i..på komplett bestilte jeg den for..tja, litt under ett halvt år siden og den fikk jeg i grå Mvh zaltmann aKa. Vegard Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg ville ha gått for Razer Copperhead, har selv Razer og elsker den, brukt den i over 1 år, og synes logitech g5 er ekkel å holde i. Tror ingen her kan hjelpe deg i å velge, for fins å my forksjellige meninger, jeg tror alle de nyeste gaming musene er like gode, bare du venner deg til de - Logitech G5 - Razer Diamondback - Mircrosoft Intellipoint 3.0 - Logitech mx518 - Razer Copperhead Lykke til! Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Lasermus sliter ofte med tøymatter beregna for optiske mus. 7812563[/snapback] Interesant, hvilken matte anbefaler du/dere da? Lenke til kommentar
AOe Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Intelli 4.0 med ledning er den beste jeg har brukt. Har hatt razer diamondback, men synes den er for liten og vanskelig å holde (har litt store labber ) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Intelli 4.0 med ledning er den beste jeg har brukt. Har hatt razer diamondback, men synes den er for liten og vanskelig å holde (har litt store labber ) 7817576[/snapback] Synes også 4.0 har en fantastisk form. Bare synd den har så elendig kvalitet og dårlig optikk. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 jeg hadde 4.0 syntes den var super i 1 år, til knappene begynte å bli slitte, måtte trykke ekstra hard osv. men veldig god å holde i Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Intelli 3.0 Den eller G5.. Helst intelli. Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Razer Copperhead Sitter sykt digg i hånda Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Vurdere å kjøpe nye gaming mus jeg og, har sett en del på intelli 3.0. Er bare en ting jeg lurer på. Har prøvd wireless optical mouse 2.0 og likte ikke scrollehjulet. Er dette det samme scrollehjulet som det er på 3.0? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Intelli 3.0 eller MX518. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) G5 til å spille med synes jeg er en litt dårlig ide,nettopp fordi den har bare 1 knapp på siden,noe som gjør hurtige våpenbytter i fks.CS mye vanskeligere,men det er nå min mening. Samt at med 2knapper på siden kan man kan bla frem og tilbake i nettleseren. Intelli Mouse 3.0 er et meget godt alternativ,billig,2 knapper på siden (viktig),800dpi. Mitt tips er å velge en mus som har 2 knapper på siden (eller mer). Selv spiller jeg med en MX 518 på 800dpi hele tiden og det er mer enn nok dpi til å ta treffsikre skudd og valg i CS:S som er det spillet det går mest i hos meg. Angående musmatte så er QPAD en meget god gamingmatte i allefall etter hva jeg har lest av kritikk de har fått,sjekk ut de... Redigert: Min MX 518 liker jeg så godt at den bruker jeg til den ikke virker mer. Musmatten blir jeg sikkert å bytte ut,en Icemat 2nd edition svart 25x30cm,grunnen er at glidesene blir fort slitt og den bråker litt. Min neste musmatte vet jeg blir en QPAD matte. Endret 28. januar 2007 av naits81 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Vurdere å kjøpe nye gaming mus jeg og, har sett en del på intelli 3.0.Er bare en ting jeg lurer på. Har prøvd wireless optical mouse 2.0 og likte ikke scrollehjulet. Er dette det samme scrollehjulet som det er på 3.0? 7819728[/snapback] Bumper meg selv litt. Er det noen som vet om dette er samme scrollethjullet? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Er det ingen som vet? Er det det samme scrollehjullet som på denne da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313198 Lenke til kommentar
Mr_Ghost Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Microsoft habu er musa for deg, den ligger fint i handa, du får ikke vondt i handa etter langtids bruk. Endret 31. januar 2007 av Mr_Ghost Lenke til kommentar
inflamer Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Razer Copperhead,uten tvil. Lett og presis, ligger som støpt i hånda. Og til de som påstår den har problemer med diverse underlag så kan jeg fortelle dere at selv den brune Ikea-sofaen min fungerer fint som underlag. Glass og speil fungerer også helt fint. Copperhead <3 Endret 31. januar 2007 av inflamer Lenke til kommentar
YamHAeroX Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 mitt forslag: behold mx'en 7809760[/snapback] Sier d samme, behold MXen eller kjøp ny av samme sort Ville ikke satset på Razer, Kvaliteten på drivere og mus er på bånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå