Gå til innhold

PS3-salget stuper !

Torrevieja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis det stemmer - er det ikke normalt at salget på konsoller får en top en stund etter den har blitt lansert for så å flate litt ut?

7774694[/snapback]

Det er vel vanlig ja, men ikke når konsollen allerede har hatt begrenset salg pga begrenset produksjon.

Det tar seg vel opp igjen når europeerene kommer på banen og flere spill har blitt gitt ut.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det er vits å lage en tråd om dette engang. Er ikke akkurat merkelig at et spillmasking til 600$ ikke selger når det er et eneste bra spill utgitt til den. I tillegg er dette spillet et fps spill, som kanskje ikke er det flest vil se på konsoll.

Vi har sett akkurat dette før, når ps2 kom hadde den faktisk 0 bra spill. Dette førte til.. hmm.. dårlige salg i begynnelsen. Dårligere enn det ps3 har solgt til nå.

Skal nok fort snu seg når flere spill kommer og utviklerne får litt dreisen på maskinen.

Rundt europeisk launch kommer en del lovende spill.. maskinsalget vil nok gjøre et godt hopp da.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at det er vits å lage en tråd om dette engang. Er ikke akkurat merkelig at et spillmasking til 600$ ikke selger når det er et eneste bra spill utgitt til den. I tillegg er dette spillet et fps spill, som kanskje ikke er det flest vil se på konsoll.

Vi har sett akkurat dette før, når ps2 kom hadde den faktisk 0 bra spill. Dette førte til.. hmm.. dårlige salg i begynnelsen. Dårligere enn det ps3 har solgt til nå.

Skal nok fort snu seg når flere spill kommer og utviklerne får litt dreisen på maskinen.

Rundt europeisk launch kommer en del lovende spill.. maskinsalget vil nok gjøre et godt hopp da.

7774965[/snapback]

Tok vel nermere 1 år før PS2 fikk spill som virkelig kunne vise muskler, og det var jo veldig mye skeptisisme rundt samme konsoll. Er vel ikke noe tvil lenger nå at det var det sterkeste på markedet den generasjonen.

Lenke til kommentar

jeg har svaret. :cool:

jeg er sony fan og gleder meg veldig til ps3 kommer ut i Norge :dribble:

men i natt drømte jeg at jeg fikk en ps3 i gave og ble svært skuffet fordi jeg ville mye hellere ha en wii :hmm:

det var en merkelig drøm og jeg kom fram til denne konklusjonen:

de smarte japaneserne i nintendo har funnet opp en maskin som de kan styre drømmene våre med, og de bruker den til å manipulere folk til å kjøpe wii i stedet :scared:

alle må sove med aluminiumsfolie-hatt :tease:

Lenke til kommentar
jeg har svaret. :cool:

jeg er sony fan og gleder meg veldig til ps3 kommer ut i Norge :dribble:

men i natt drømte jeg at jeg fikk en ps3 i gave og ble svært skuffet fordi jeg ville mye hellere ha en wii :hmm:

det var en merkelig drøm og jeg kom fram til denne konklusjonen:

de smarte japaneserne i nintendo har funnet opp en maskin som de kan styre drømmene våre med, og de bruker den til å manipulere folk til å kjøpe wii i stedet :scared:

alle må sove med aluminiumsfolie-hatt :tease:

7775180[/snapback]

Drømmefall, anyone?

Lenke til kommentar
må bare berømme deg for et jævlig bra innlegg.

Tror det er bbq-delen som skremmer folk fra å kjøpe ps3, mye steke os osv.

7775269[/snapback]

Du er så morsom ronndi!! :D Jeg tror det er som sagt ovenfor:

1. Spillkonsollen koster flesk og vel så det!

2. Ingen bra spill er utgitt enda!

3. Det ryker for mye os av maskinen!

EDIT: 4. Sony har ikke noen konsoller de kan selge! :)

EDIT 2: 5. Konsollen er heller ikke utgitt i Europa ennå. Dette medvirker jo til at Sony ikke får solgt så mange konsoller...

EDIT 3: 6. Sony er/var/har vært arrogante!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

WTF? Ryker for mye os? har jeg ikke hørt noe om.. :p

Men, er som alle andre sier.. Det er nok mye fordi det ikke har kommet ut noen kjempe spill til PS3 enda.. Skal nok se det går andre veien når store titler begynner å komme.. :) Iallefall skal jeg vente til det kommer noe jeg MÅ ha... ;)

Lenke til kommentar
det er nok myye fordi den er såpass billig tror jeg.. Tror nok Wii blir en slags "sidemaskin" for mange.. Blir nok muligens det for meg etterhvert som PS3 kommer i hus... ;)

7775638[/snapback]

Det blir ikke noen sidemaskin her i huset nei! Ingen av de tre konsollene er Next-Generation (eller det blir jo current-gen nå) etter min mening!! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...