RolfB Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei har en pc med to disker som har fungert bra i over 2år. Den ene disken er 200gig barracuda og den andre en quantum fireball 15gig Kjører xp pro hadde en kompis på besøk i et par dager og han lastet ned yahoo msn .Nå etter att jeg slettet yahoo msn igjen (syntes pcn ble tregere ) så har den minste hardisken blitt borte . Den het ny volum I før den andre disken heter Disk 2 med partisjonene c d e f . Jeg finner disken hvis jeg kjører gjennoppretningsprogrammet ,men neste gang jeg starter opp igjen pcn så er den borte. Jeg må atså hver gang jeg har startet pcn kjøre gjennoppretningsprogrammet for å finne den minste hardisken. Noen som vet hva som må til for å få systemet til å fungere igjen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har du sjekket i Diskbehandling om du ser disken der? http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Hei takk for tipset! Jeg har fått fikset det nå. Gikk inn i bios og satte detect harddisk til auto og da ordnet det seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå