jkfoto Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 vil gjerne kunne ta backup av mine dvd. men de er skrivebesyttet. er det noen som vet hvordan jeg kan få lagt dem inn på pc likevel? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 CloneDVD går for å være et av de beste programmene til det. det skal ta alt av skrivebeskyttelser. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Her det vel snakk om kopibeskyttelse? Preget plater (uansett om det er lyd eller film) må nødvendigvis være skrivebeskyttet - men de behøver hverken være lesebekyttet eller kopibeskyttet. For kopibeskyttede DVDer finnes det mange alternativer. CloneDvD er bare en av mange som takler "alle"(?) kopibeskyttelsesmetoder. Lenke til kommentar
jkfoto Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 mener kopibeskyttelse ja. fikk ikke clonedvd til å funke men fant noe som heter dvdfab og det ser ut til å funke greit Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 CloneDVD går for å være et av de beste programmene til det. det skal ta alt av skrivebeskyttelser. 7774556[/snapback] Er dette freeware? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Er dette freeware? såvidt jeg husker det kan du prøve den i 21 dager. etter det må du kjøpe den for litt under USD 70. Les mer om det her Lenke til kommentar
jkfoto Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) skrev feil feil Endret 23. januar 2007 av jkfoto Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 CloneDVD alene vil ikke kunne hamle opp med dagens kopibeskyttelser. Jeg pleier å bruke AnyDVD som ligger i bakgrunnen og som tar ALT av kopibeskyttelser, mens selve kopieringen tas hånd om av CloneDVD. Dette fungerer som smurt, er meget fornøyd! Ingen av disse programmene er freeware for den som lurer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå