DeathByDigital Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vet ikke hvor jeg skal poste denne, men trenger hjelp til å finne noen som har SMÅ dioder til salgs... Snakker om Ca 1mm eller noe... Dioden sitter på selve "power" knappen på et shuttle kabinett. Dersom noen har en link hadde det hjulpet mye. Lenke til kommentar
Per-Ole Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Elfa har et godt utvalg. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Takker for den... Var og kikket litt der.. men fikk bare kiseldioder og annet Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vet ikke hvor jeg skal poste denne, men trenger hjelp til å finne noen som har SMÅ dioder til salgs...Snakker om Ca 1mm eller noe... Dioden sitter på selve "power" knappen på et shuttle kabinett. Dersom noen har en link hadde det hjulpet mye. 7774509[/snapback] Dioder.no har kanskje det du er ute etter..? Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har en link; men de har min 3mm hvis det hjelper? Lenke til kommentar
Per-Ole Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Takker for den...Var og kikket litt der.. men fikk bare kiseldioder og annet 7777197[/snapback] På siden jeg linket til står lysdioder på menyen på venstre side, her er en link direkte til en lysdiode hvis det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå