Dahl Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Oppladbare AA-batterier som lades opp i USB-porten er nå i salg. Flere batterityper kommer senere. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Videre vil det komme 9V-batterier (også kjent som "røykvarslerbatterier") og batterier for mobiltelefoner, Blueberry og en rekke andre portable enheter Blueberry? Ikke Blackberry, altså Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Blueberry? Ikke Blackberry, altså 7774518[/snapback] Flaut. Tro det eller ei, men det skyldes at jeg hørte på sangen "Blueberry" av Snoop Dogg mens jeg skrev det. Slik kan det gå når man er litt sliten etter helgen... Skal fikse det, takk for tipset! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Flaut. Tro det eller ei, men det skyldes at jeg hørte på sangen "Blueberry" av Snoop Dogg mens jeg skrev det. Slik kan det gå når man er litt sliten etter helgen... Skal fikse det, takk for tipset! 7774544[/snapback] Hehe, dette er vel litt av grunnen til at det linkes direkte til forumet i artiklene For øvrig en spennende oppfinnelse, egentlig veldig praktisk. Må nesten skaffe meg et sett med slike, bare for å ha. Litt dyrt ennå, dog... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 tenker meg at gp powerbank er bedre... Men kjekt til lommelykt/mp3 spillere Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Ifølge Moixa Energy vil 90 % eller mer av batteriet være ladet opp etter fem timer i en USB-port med en spenning på 250 mA (milliAmpere). Vanligvis heter det vel strøm det som måles i mA... (bare for å kverulere litt..) <i>med en ladestrøm på 250 mA</i> skulle være riktig. M. Edit riktig htmlifisering Endret 22. januar 2007 av mysjkin Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Interessant med slike batterier, men det er vel ikke det første man kjøper inn til laptopen som allerede bruker nok strøm, for eksempel Dahl: Hadde ikke du gått over til Dinside.no ellerno? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 God idè, kan bli en hit disse ja. Eller de kan gå rett i glemmeboken. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Denne ideen var jo litt genial da... Men prisen var litt høy. Og holdbarheten i følge artikkelen er ikke særlig imponerende hvis man tenker på hva de koster og hva man kan få for å kjøpe en vanlig batterilader. Endret 22. januar 2007 av Sindre1001 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Så holder vi oss til topic, noen poster slettet.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Stilig. Jeg er spent på hvor holdbart lokket er utenpå. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vanson lader og oppladbare batterier fra clas Ohlson har kommet godt ut i test... USB batteriet er sikkert morro i begynnelsen, men så avtar nytten/gleden. -Det har jo dårligere kapasitet også. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Sikkert kjekt å ha i den trådløse musen uten ladestasjon. Men ellers ser jeg ikke nytten. Er jo bare å ha en batterilader, så får du batterier som er mye bedre-. Lenke til kommentar
roac Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Prisen er feil. Levert til norge koster to batterier £11,80 (omlag 150 kroner) Endret 22. januar 2007 av roac Lenke til kommentar
Josten Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Synes også det virker litt mer som en gimmick enn som noe nyttig. Får jo vanlige oppladbare med ganske mye høyere kapasitet. Men er nå litt stilig da. Lenke til kommentar
roac Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Synes også det virker litt mer som en gimmick enn som noe nyttig. Får jo vanlige oppladbare med ganske mye høyere kapasitet. Men er nå litt stilig da. 7776566[/snapback] Ja og nei. En bærbar PC har jeg alltids med meg, men det er lett å glemme en batterilader Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Prisen er feil. Levert til norge koster to batterier £11,80 (omlag 150 kroner) 7776063[/snapback] Du har helt rett, prisen som er oppgitt er visst for UK. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tja, batteriene synnes jeg personlig blir for svake I forhold til hva som finnes på markedet nå, en GP powerladder med 4 x 2300-2400Mah batterier kan lades på omtrent 15m : http://www.gpbatteries-swe.com.hk/html/pro...nk_premium.html Morsom sak i alle fall. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 For noe elendig skrot! dette burde kombineres med en mp3-spiller og en bluetooth dongle for å gjøre den enda mer ubrukelig! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det som er meningsløst er at man liksom bare kan lade ett batteri av gangen, med mindre man har en drøss usb-porter som ikke ligger kliss inntil hverandre. Da blir det fort tidkrevende hvis man skal ha 4xAA til ett eller annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå