Heilage Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 jopp, fra uti toten et sted, og ikke serlig utbredt heller.du tenker sikkert på et annet ord, fra hvor? og det betyr? 7802879[/snapback] Hører det iblant på skolen. Når de som kjører traktor til skolen snakker sammen. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ordet angstskrik, med sine syv konsonanter, i hvert fall ganske spesielt. 7776433[/snapback] Eller saueøyeeier, med sine 9 vokaler på rad, er også spesielt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg synes tåke er et vakkert ord. 1 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ingen ord slår "dor". Bare si det om og om igjen inni deg; da merker du hvor utrolig kjedelig det ordet er. "Dor, dor, dor, dor ... dooooooooooor" Lenke til kommentar
melkis Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Eg likar "Høgskule" veldig godt! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg elsker ordet "tafse". Aner ikke hvorfor, men det er så koselig Jeg liker også "hestkuk". Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Bror Smekk mObil (når man legger trykk på O'en) Egentlig så er ikke det norske språket så ille Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mitt yndlingsord er: undervannsbrannslukningsapparat Lenke til kommentar
irio Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Tror de fineste ordene jeg vet om er veranda og kjærleik Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg elsker ordet "tafse". Aner ikke hvorfor, men det er så koselig Jeg liker også "hestkuk". 7839510[/snapback] Finner ikke så mye koselig i tafse, men vi er alle forskjellige... Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg elsker ordet "tafse". Aner ikke hvorfor, men det er så koselig 7839510[/snapback] Enig der. Et annet ord jeg liker er "skralt". Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg liker ordet "smile". Tror det er noe med sammesettingen av m i l. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg syns de to ordene "Artig" og "Morsk" er artige ord... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ordet "snasent" er et usedvanlig søtt og artig ord. Ordet passer usedvanlig bra siden det skal beskrive at noe er snasent og når ordet for snasent i seg selv er veldig snasent er det ikke noen tvil om at ordet snasent er et meget stilig ord og blir brukt altfor sjeldent. (bortsett fra i dette innlegget) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ordet "snasent" er et usedvanlig søtt og artig ord. Ordet passer usedvanlig bra siden det skal beskrive at noe er snasent og når ordet for snasent i seg selv er veldig snasent er det ikke noen tvil om at ordet snasent er et meget stilig ord og blir brukt altfor sjeldent. (bortsett fra i dette innlegget) 7870698[/snapback] Enig der, er også en stor fan av ordet "oppsnasen" som på en måte er en påbyggelse av "snasen", "opsnasen" er en artig måte å påpeke at noen er småfrekke på. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Å både skrive og uttale det engelske ordet "nice" med et norsk preg er . Nais! :!: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Favorittordet mitt må nesten være "altså". Hver gang det er noe jeg skulle gjøre, men av en eller annen grunn ikke har gjort så starter jeg bortforklaringen med "Nei, altså det...". Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Å både skrive og uttale det engelske ordet "nice" med et norsk preg er . Nais! :!: 7871001[/snapback] Eller enda bedre "Najs" Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 "Najs" på en litt nasal måte er alltid en shläger! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Eg. Den nynorske versjonen av "jeg". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå