Gå til innhold

Lester Speight = Cole Train i GeoW X360


iStephano

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, det var Terry Tate som spilte Samuel i den episoden av Malcolm in the Middle når Reese havner i fengsel på opplevelsesdag. Genial episode. Klippene på Youtube var bare rå, og Terry er en fantastisk voice-actor. Håper han blir en gjenganger i GoW.

 

Woo!

7780253[/snapback]

Har du en link eller??

Lenke til kommentar

Hvem som var stemmen til Cole Train var jo en del av hype'n rundt Gears of War, så det er jo ikke nytt akkurat. Og i spillet når de andre gutta (Marcus og co) møter han for første gang, så følg med på dialogen. Det ligger der for den som vil høre :-)

 

Men utrolig morsomme videoer. Hadde ikke sett dem før. Lo så jeg skrek her! Takk for linkene!

Lenke til kommentar
Når han roper "Anya, we're moving into the fire! Anya! Divert the carts now" Så kan man høre at det er bender, er fan av futurama(Har hele skiten på DVD) så jeg kjenner igjen min bender ;D

7781264[/snapback]

 

Samme her :)

 

Å høre John Dimaggio på kommentatorsporet er vanvittig morsomt. Snakker om lattermaskin! Han har jo omtrent samme Bender-latteren på ordentlig også.

Lenke til kommentar
Mer info om hva han har vært med i her:

http://www.imdb.com/name/nm0711529/

 

Jeg så siste episode av Prison Break i går, og der var det med en stor big ass neger som lignet utrolig på vår man her. Prøver å sjekke ut om det virkelig er samme person, noen andre som har sett episoden og sjekket? :)

 

Uansett, tøff kar som absolutt ikke bare har det i kjeften :D

7794102[/snapback]

 

Jepp det er samme person (så vidt jeg kunne få med meg av rulleteksten), har dog bare sett episoden en gang, men er ganske sikker.

 

edit:

 

Og i følge IMDB så spilles Marcus av John di Maggio, så har vi det på det rene.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...