grafikkjens Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hei Er det noen som har peeeiling på hvilken driver jeg skal bruke på et gainward geforce 3 ti 200 Nå har jeg prøvd det meste, men får ikke et j... spill til å virke. Lenke til kommentar
sam_punker Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jeg har det samme problemet men jeg skiftet til en gammel Detonator3 driver, da virker alt som det skal. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Lager ikke Gainward sine egne drivere ? Lenke til kommentar
grafikkjens Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 takk for interessen jeg har prøvd alle driverene på plata, men det ser ut som det beta drivere. kortet virker helt ok i 98 på samme maskin. Lenke til kommentar
kalvesta Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Bruk Nvidia drivere 23.11 for 2000/xp Ikke installer Expert Tools virker ikke ordentlig med XP. Bruk evt programmet nvmax. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå