MaSo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Har vurdert å montere K&N filter på astraen min og lurer derfor på om det går bra å ha et montert på vinters tid? Endret 22. januar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 har ingenting å sei. =) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Litt varierte meninger rundt det, da helst pga fuktighet og slikt. Jeg kjører med mitt nå vertfall, har ikke merka noe negativt enda.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Ja, er det jeg og har hørt. noen sier at det kan gå ødelagt pga for lav temperatur ovs. Andre igjen sier at det går helt greit Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 har aldri hatt problem med det sjøl så. men når det er kaldt så er det masse som kan gå galt uansett =) Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 nei får se når neste lønning kommer, om jeg ikke har solgt bilen da (er litt usikker på om jeg vil bruke penger på astraen) og får du noe merkbar forskjell bortsett fra lyden? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 nei får se når neste lønning kommer, om jeg ikke har solgt bilen da (er litt usikker på om jeg vil bruke penger på astraen) og får du noe merkbar forskjell bortsett fra lyden? 7788330[/snapback] njah..noke usikker.har alltid hatt på K&N filter, såå husker ikkje tilbake. eg har resirkulerbar dump på min bil, hører lyden mykje bedre pga K&N filteret..og bilen får en meir sporty lyd. det liker vi. kjekkere å køyre da. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Skal ikke ha en dritt å si om det ikke ligger å skraper i bakken eller ved/under en åpning der vannet fosser inn når gradestokken bikker 1 heit grad. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Merker ingen forsjell med et åpent filter (K&N) eller andre produsenter, med mindre du har gjort en del fra før av som effektanlegg med grenrør, elektromotive, AEM, styring, eller bare en chip, samt andre ting som krever mer luft. Nytter ikke og gi motoren mer luft vist den ikke klarer og puste luften fortere ut igjen, så det hjelper bitte litt på lyden (hjelper enda mer med et innsug og gass spjeld). Er ikke noe forsjell og kjøre med dette på vinteren med mindre du kjører i 1 meter snø hele tia. Det som er viktig med bruk av åpne filtere er at du skjermer det for varme, ellers vil du bare tape effekt med og montere dette. Endret 7. februar 2007 av x-team Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå