Gå til innhold

ang Postterminal på Hamar

Keltern

Anbefalte innlegg

Er pakkene som kommer til Hamar helt nødt til å ligge ett helt døgn der før de kan sendes videre, som for eks. til Gjøvik?

Har aldri opplevd at pakkene jeg har bestilt kommer fra Hamar samme dag de kommer dit, men skjer det selv om jeg ikke har vært borti det? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke sånn at posten kjører hver time vettu.

7774105[/snapback]

det kjøres vell alltids en postbil :p

Men etter det jeg har skjønt så skal det lastes om på Hamar, og da kan det sikkert ta litt tid, da neste bil som skal ha med pakken din sikkert skal vente på flere lastebiler som har pakker som skal samme sted...

Lenke til kommentar
Sant det.. men synes det er litt rart at pakken skal ligge på hamar ett helt døgn, kanskje mer, når den ble registrert der klokka 10.51! :)

Men det er vel bare slik en må akseptere.. :p

7774606[/snapback]

Skjønner ikke hva problemet er. Pakker kommer når den kommer.

Tolmodighet er en dyd.

Lenke til kommentar

Om din pakke er registrert på hamar klokken 10.51 idag blir den kanskje sendt i kveld eller natt.. Så er den på postsentralen (om det er det på gjøvik) i morgen tidlig, og havner på stedet du bestilte den til rett før åpningstid i morgen. Er i hvertfall sånn hos oss, litt i andre retningen av Gjøvik men. Den må bli omlastet osv. på hamar først som sagt.

Lenke til kommentar

hvor lenge posten blir liggende der er avhengig av hva slags post det er (pakke, brev osv) og når den ankom terminalen. De forskjellige typene post (pakker, a-post, b-post eller c-post) blir kjørt til forskjellige tider... så hvis pakken din kommer til terminalen etter at dagens ladning med pakker er sendt blir den liggende til neste dag når neste dags ladning med pakker sendes.

Lenke til kommentar
Er pakkene som kommer til Hamar helt nødt til å ligge ett helt døgn der før de kan sendes videre, som for eks. til Gjøvik?

Har aldri opplevd at pakkene jeg har bestilt kommer fra Hamar samme dag de kommer dit, men skjer det selv om jeg ikke har vært borti det? :)

7774081[/snapback]

Nei, de må ikke det. Har selv mottatt flere som har ligget der noen få timer. Problemet er bare at pakken da må være i Hamar før 6-7 om morgenen :hm:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Pakkene KAN også ha ankommet postkontoret i Gjøvik før de er registrert. Pakkene registreres manuelt med strekkodeleser, så du skal ikke se bort i fra at de på postkontoret venter med å registrere pakkene til dagen etter dersom de ankommer postkontoret kl 16:00. Dette gjør de gjerne for å unngå at alle kommer løpende for å hente pakken sin rett før stengetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...