Keltern Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er pakkene som kommer til Hamar helt nødt til å ligge ett helt døgn der før de kan sendes videre, som for eks. til Gjøvik? Har aldri opplevd at pakkene jeg har bestilt kommer fra Hamar samme dag de kommer dit, men skjer det selv om jeg ikke har vært borti det? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det er ikke sånn at posten kjører hver time vettu. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Nei, men de kjører jo mer enn 1 gang om dagen da.. Endret 22. januar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Nei, men de kjører jo mer enn 1 gang om dagen da.. 7774112[/snapback] To kan jeg tenke meg. Men om pakken din kom sendt på dagen. Så vil det blir stående på terminalen et døgn. Logsik nok. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det er ikke sånn at posten kjører hver time vettu. 7774105[/snapback] det kjøres vell alltids en postbil Men etter det jeg har skjønt så skal det lastes om på Hamar, og da kan det sikkert ta litt tid, da neste bil som skal ha med pakken din sikkert skal vente på flere lastebiler som har pakker som skal samme sted... Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Sant det.. men synes det er litt rart at pakken skal ligge på hamar ett helt døgn, kanskje mer, når den ble registrert der klokka 10.51! Men det er vel bare slik en må akseptere.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Sant det.. men synes det er litt rart at pakken skal ligge på hamar ett helt døgn, kanskje mer, når den ble registrert der klokka 10.51! Men det er vel bare slik en må akseptere.. 7774606[/snapback] Skjønner ikke hva problemet er. Pakker kommer når den kommer. Tolmodighet er en dyd. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Om din pakke er registrert på hamar klokken 10.51 idag blir den kanskje sendt i kveld eller natt.. Så er den på postsentralen (om det er det på gjøvik) i morgen tidlig, og havner på stedet du bestilte den til rett før åpningstid i morgen. Er i hvertfall sånn hos oss, litt i andre retningen av Gjøvik men. Den må bli omlastet osv. på hamar først som sagt. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Posten gjør det samme her i Ålesund, det var etter at de begynte med hjem kjøring på kvelden at de holder pakken som gissel i døgn for at du skal velge hjem kjøring. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg mener å ha mottatt pakker på Gjøvik som har blitt registrert på Hamar samma dag.. Da ble den registrert tidlig på Hamar, og mottatt på Gjøvik rett før stengetid, om jeg ikke husker helt feil.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 hvor lenge posten blir liggende der er avhengig av hva slags post det er (pakke, brev osv) og når den ankom terminalen. De forskjellige typene post (pakker, a-post, b-post eller c-post) blir kjørt til forskjellige tider... så hvis pakken din kommer til terminalen etter at dagens ladning med pakker er sendt blir den liggende til neste dag når neste dags ladning med pakker sendes. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Er pakkene som kommer til Hamar helt nødt til å ligge ett helt døgn der før de kan sendes videre, som for eks. til Gjøvik? Har aldri opplevd at pakkene jeg har bestilt kommer fra Hamar samme dag de kommer dit, men skjer det selv om jeg ikke har vært borti det? 7774081[/snapback] Nei, de må ikke det. Har selv mottatt flere som har ligget der noen få timer. Problemet er bare at pakken da må være i Hamar før 6-7 om morgenen Endret 29. januar 2007 av Ernie Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Pakkene KAN også ha ankommet postkontoret i Gjøvik før de er registrert. Pakkene registreres manuelt med strekkodeleser, så du skal ikke se bort i fra at de på postkontoret venter med å registrere pakkene til dagen etter dersom de ankommer postkontoret kl 16:00. Dette gjør de gjerne for å unngå at alle kommer løpende for å hente pakken sin rett før stengetid. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 pakkene mine pleier alltid å ligge på postterminalen i 12 timer eller noe før de blir sendt videre. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Yup, det er nok ikke bare på Hamar pakkene blir liggende. Tror nok det er lik prosedyre over hele landet om hvordan pakkene sorteres og videresendes. Felles er vel at pakker blir liggende gjerne ett døgn på terminaler, slik som tilfellet er i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå