PatSharpX Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det var nok lurt håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Slettet. Overså en tråd som besvarte spørsmålet mitt. Endret 25. januar 2007 av Anew Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Hei. Som alle andre har sagt her er den H/k'ene MYE kraftigere en de du linka til først! Hadde en tiligere modell av høyttalerne dine før. Prøvde de med H/K avr4550 forsterkeren min, en meget god kombinasjon! Selv om de har en oppgitt følsomhet på 91db er de ganske tungdrevne. Min var i hvertfall det. Prøv å få lånt med deg forsterkeren du skal kjøpe for å prøve den først. Kan være lurt i tilfelle de ikke passer sammen. Men som jeg sa tiligere i innlegget tror jeg de blir en bra kombo, etter egen erfaring Edit: Så nå at det var en nettbutikk det var linka til, så blir kanskje litt vanskelig å låne den med seg hjem. Vet at Hificenter kjeden selger denne receiveren. Hvis du er heldig lar de deg låne en med hjem. Endret 27. januar 2007 av sigurd90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå