perkh Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kjøpte XP Home for et år siden, og limte koden på min bærbare. Har mistet min CD. Må installere på nytt, men hvordan får jeg det til? Har en annen XP Home Cd, men til en annen maskin og med annen kode. Kan jeg bruke den som "oppstart", og fylle riktig kode ved installering? P. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kjøpte XP Home for et år siden, og limte koden på min bærbare. Har mistet min CD. Må installere på nytt, men hvordan får jeg det til? Har en annen XP Home Cd, men til en annen maskin og med annen kode. Kan jeg bruke den som "oppstart", og fylle riktig kode ved installering? P. 7773922[/snapback] ja Lenke til kommentar
perkh Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Takk for at du tok deg tid til å svare Setter igang. P. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 samme problem hos meg, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=700502&hl= har nå en brent cd å bruke neste gang Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 jaja, det går for det samme hvilken cd du bruker under installasjonen, så lenge cd-keyen din er ekte. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du må jo ha cd av samme windows version som du har key til. Så hvis du har Norsk XP Home, så kan du ikke bruke Norsk XP Pro... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har laget ISO av XP Prof. cd-en min, så hvis jeg trenger en ny, kan jeg bare brenne en ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå