Gå til innhold

Lite Gears of War servere!?

Logitech87

Anbefalte innlegg

Bagge...

Spillet tilbyr allerede Cover!

hvis det kommer en kar løpende med hagle? Hva så?

Hopp bak en stein/kasse/whatever, dra fram maskingeværet og pump han løs..

Cover er ikke ment til og være en slags "fri-sone" hvor du ikke blir drept, men som en hindring for den andres kuler..

Om du er god til og bruke cover eller ikke vet nå ikke jeg, men jeg vet at jeg selv bruker det titt og ofte med stort hell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter du med leseforståelsen, eller er du bare ute etter å kverulere? Jeg foreslår ikke å forandre på selve spillet, men snarere legge til ytterligere en multiplayermulighet i tillegg til de som allerede eksisterer. Spillet er morsomt online, men hver eneste kamp består av at alle løper rett på hverandre med hagler og motorsager. Å lage en egen stillingskrigmodus hadde vært et artig tillegg til spillet, hvor man måtte utnytte cover på en helt annen måte enn bare for å gjemme seg til man er nærme nok til å bruke hagla.

En slik stillingskrigsmodus hadde gitt en helt annen opplevelse enn det man får i GeoW i dag, og hadde dermed økt levetiden på onlinedelen av spillet betraktelig. Dersom du ikke liker modusen trenger du heller ikke spille den - det er f.eks. skjelden jeg gidder å spille Assassination.

Lenke til kommentar

Dersom du hadde kunnet bruke cover ordentlig hadde ikke vi hatt denne diskusjonen nå, det at andre ikke bruker det viser bare det at spillet enda er ungt.

Folk må skjønne at cover er sinnsykt effektivt før de begynner og bruke det.

Og det er få som har skjønt det sålangt, men det kommer seg!

Lenke til kommentar

Om noen stormer deg med chainsaw, skyt de, er ikke vanskelig i det hele tatt. Stormer deg med hagla? Drop de før de kommer fram, eller huk deg ned bak noe, finn fram hagla, sikt inn, ett blindfire skudd of fyren er kløyvd i to uten mulighet til å gjøre annet enn å prøve å gjøre deg så rød som mulig.

Cover systemet til GoW fungerer mye bedre enn RS6 sitt syns jeg, mest fordi tiden det tar å lene seg fram er konsistent, mens den ofte varierer i RS6. Noe som er fryktelig irriterende i multiplayer.

Lenke til kommentar
Om noen stormer deg med chainsaw, skyt de, er ikke vanskelig i det hele tatt. Stormer deg med hagla? Drop de før de kommer fram, eller huk deg ned bak noe, finn fram hagla, sikt inn, ett blindfire skudd of fyren er kløyvd i to uten mulighet til å gjøre annet enn å prøve å gjøre deg så rød som mulig.

Cover systemet til GoW fungerer mye bedre enn RS6 sitt syns jeg, mest fordi tiden det tar å lene seg fram er konsistent, mens den ofte varierer i RS6. Noe som er fryktelig irriterende i multiplayer.

7784201[/snapback]

Det er ikke hver gang man spiller mot slike noober, selv om det er veldig morsomt :D

Men jeg tenker mest på slike situasjoner hvor det er altfor lett å sage. Ganske nærme hvor man kanskje ikke vinner å fyre av hagla.

Lenke til kommentar
slik som gears har utviklet seg, så har det blitt til shotgun krig deluxe....

På en måte...

Nybegynnere skjønner at Hagla er god på kloss hold og løper BARE med den uten og bry seg om cover, det er disse du ser som har helt greie stats...

De som har spilt en stund har skjønt at selv om hagle er god så må det en del manøvrer til for å kunne utnytte dem ordentlig, og det innebærer også cover!

Selv bruker jeg mye hagle, også mye Lancer, men ALDRI uten cover på noen av delene... mye mer effektivt med cover!

Så fort spillere begynner og skjønne dette med cover og ser at det er effektivt så bruker de det i en mye større forstand en det de gjør nå.

Men du må la dem få tid til og "modnes", veldig få som er vant til ett "cover" spill enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...