Gå til innhold

Lite Gears of War servere!?

Logitech87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis vi alle skal si hvilket våpen vi liker best, så må jeg nevne at pistolen er super den og. man kan tømme den fortere enn lanceren skyter.

Og hvis man springer mot en kar så kan man tømme så mange skudd du rekker før du er helt inntill han, for å så slå han ned, kjapt slag til og han er borte. så tømmer du resten av magasinet i neste kar for å så fullføre med et par slag til.

Lenke til kommentar
Jeg kunne godt ha tenkt meg en spillemodus som tar vekk det Are nevner PLUSS shotgun, men hvor skaden ikke regenereres. Da hadde du sett noen intense firefights, med mye bruk av cover.

7782572[/snapback]

Eh... :nei:

7782733[/snapback]

Jeg ser gjerne at du gir meg et litt mer utfyldende svar på hvorfor du ikke ville hatt en slik mulighet online.

Lenke til kommentar
Bagge kunne godt tenkt seg og ødelegge spillet, bra tenkt Bagge!

7783001[/snapback]

Så å legge til en ny modus ville ødelagt spillet? Bra tenkt, Lakus!

Jeg skulle gjerne sett en slik mulighet for å spille på det som gjør spillet så bra og unikt - coversystemet. Det er utrolig moro å dukke opp og ned bak cover og skyte med maskingeværet. Alle FPS'er tilbyr muligheten for å løpe bort til fienden og sodomisere ham med en hagle, men få spill hadde hatt muligheten til å gjøre stillingskrig spennende.

Lenke til kommentar
Jeg kunne godt ha tenkt meg en spillemodus som tar vekk det Are nevner PLUSS shotgun, men hvor skaden ikke regenereres. Da hadde du sett noen intense firefights, med mye bruk av cover.

7782572[/snapback]

Ja :) det hadde vært kult. Nå er det over så kjapt :p

Endret av Qubert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...