Gå til innhold

Lite Gears of War servere!?

Logitech87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare den patchen som gjør at det kommer opp få servere :wallbash:

Enda værre er det at "refresh'inga" tar så lang tid at ofte når man velger en server så er den full eller avsluttet, noe som gjør at man må "refreshe" i enda en liten evighet, og kanskje en gang til etter det

:wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er veldig random servere som kommer opp, vises bare 10 omgangen, men det er fortsatt sikkert over 1000 servere tilsammen, noen ganger når man refresher kommer det noen nye opp....

Lenke til kommentar

Har lagt merke til en pussig ting når jeg spiller ranked med forskjellige venner. Som regel når jeg skal spille ranked med en venn så er det vanskelig å finne ham og når jeg først har kommet meg inn på spillet hans så kan det ta laaaang tid før vi har 8 spillere. Gjerne opp til en halv time. Slik er det med de fleste jeg spiller ranked med.

Men for noen dager siden begynte jeg å spille med en fyr som jeg fant HVER gang på ranked uansett hvor mange runder. Selv i primetime usa-tid. Og spillet fyltes veldig fort opp hver gang også. I går da vi spilte hadde vi 8 spillere på 5-30sekunder hele tiden.

Noen som har samme erfaringer? Hvorfor kommer det så mye fortere spillere inn hos enkelte?

Lenke til kommentar
Prøv Hammerburst, den er MYE bedre enn lancer til range ;) Lancer skal man være ganske nær med får å være ærlig...

7777205[/snapback]

hm, det hammerburst, er det det locust geværet?

Har nesten aldri brukt det(hvist det er det da), liker motorsaga bedre :ph34r:

eh, dette er vel ikke on-topic men fikk lyst til å poste det likevell:

Skytespillet «Gears of War », som vi for øvrig synes var 2006 sitt beste i den sjangeren, går fortere unna enn noe annet Xbox-eksklusivt spill noensinne. I løpet av 10 uker ble det solgt over 10 millioner eksemplarer av spillet.

Fant det på http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article872871.ece

Trodde det var 3-millioner jeg :hmm:

Endret av mX
Lenke til kommentar

Motorsagen fungerer kun mot nybegynnere eller dersom du klarer å unngå å bli sett. Nytter ikke å løpe på med motorsag når målet ditt sitter klar med hagla, eller det er mer enn en fiende.

Saga kan dog være bra valg for nybegynnere som har vansklig for å treffe med hagla. Klarer man å komme inntil fienden har du et automatisk kill. Brukte det mye i starten.

Lenke til kommentar
Motorsagen fungerer kun mot nybegynnere eller dersom du klarer å unngå å bli sett. Nytter ikke å løpe på med motorsag når målet ditt sitter klar med hagla, eller det er mer enn en fiende.

Saga kan dog være bra valg for nybegynnere som har vansklig for å treffe med hagla. Klarer man å komme inntil fienden har du et automatisk kill. Brukte det mye i starten.

7777531[/snapback]

Å springe på funker ikke, men å gjemme seg og hoppe frem fra er hjørne funker som regel veldig bra, ellers så er hagla en god venn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...