Logitech87 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har spill gears en stund nå og en del MP. Det jeg har langt merke til er at det er få servere oppe. Er det meningen eller er det bare jeg som ikke får opp alle? Og hvis jeg vil hoste en en rundt med 4x4 spillere, kan de jeg skal spille med enkelt finne meg da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det er bare den patchen som gjør at det kommer opp få servere Enda værre er det at "refresh'inga" tar så lang tid at ofte når man velger en server så er den full eller avsluttet, noe som gjør at man må "refreshe" i enda en liten evighet, og kanskje en gang til etter det Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har det helt motsatt. Refresh går mye raskere hos meg etter den nye patchen. Men i helgen la jeg merke til at server listen ikke alltid var helt full, litt rart med tanke på hvor mange som har dette spillet. Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 samme her, det går sykt sakte, minner meg om G.R.A.W. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Noen av dere som fikk en ny patch i dag til GoW? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Får se om det er enda en når jeg kommer meg hjem... Lenke til kommentar
Logitech87 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 er det noen norske severe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 det er veldig random servere som kommer opp, vises bare 10 omgangen, men det er fortsatt sikkert over 1000 servere tilsammen, noen ganger når man refresher kommer det noen nye opp.... Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Forrige patch gjorde slik at kun ti servere vises om gangen. Begrunnelsen var at det tok lang tid å laste inn flere, slik at man ofte fikk beskjed om at serveren var full når man endelig fikk opp listen. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har lagt merke til en pussig ting når jeg spiller ranked med forskjellige venner. Som regel når jeg skal spille ranked med en venn så er det vanskelig å finne ham og når jeg først har kommet meg inn på spillet hans så kan det ta laaaang tid før vi har 8 spillere. Gjerne opp til en halv time. Slik er det med de fleste jeg spiller ranked med. Men for noen dager siden begynte jeg å spille med en fyr som jeg fant HVER gang på ranked uansett hvor mange runder. Selv i primetime usa-tid. Og spillet fyltes veldig fort opp hver gang også. I går da vi spilte hadde vi 8 spillere på 5-30sekunder hele tiden. Noen som har samme erfaringer? Hvorfor kommer det så mye fortere spillere inn hos enkelte? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Går treigere her også, likte mye bedre opplegget som var før. Litt OT, men hva inneholdt den patchen som kom idag? Noen som har en liste? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 mest sansynlig VGA fiksen... det er ikke noe offisiell uttalelse om patchen Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hmm, okey. Hørte nemlig noe snakk om at hagla var redusert litt. Var visst mange som klagde på at det var litt for lett å gå rundt å leke rambo. Men testa litt istad, og merker ingen forksjell.. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 De burde i så fall heller øke styken på maskingeværet i multiplayer - eneste grunnen til å holde på det er motorsagen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Prøv Hammerburst, den er MYE bedre enn lancer til range Lancer skal man være ganske nær med får å være ærlig... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) De burde i så fall heller øke styken på maskingeværet i multiplayer - eneste grunnen til å holde på det er motorsagen. 7777187[/snapback] hehe...det er jo en god grunn Endret 22. januar 2007 av mX Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Prøv Hammerburst, den er MYE bedre enn lancer til range Lancer skal man være ganske nær med får å være ærlig... 7777205[/snapback] hm, det hammerburst, er det det locust geværet? Har nesten aldri brukt det(hvist det er det da), liker motorsaga bedre eh, dette er vel ikke on-topic men fikk lyst til å poste det likevell: Skytespillet «Gears of War », som vi for øvrig synes var 2006 sitt beste i den sjangeren, går fortere unna enn noe annet Xbox-eksklusivt spill noensinne. I løpet av 10 uker ble det solgt over 10 millioner eksemplarer av spillet. Fant det på http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article872871.ece Trodde det var 3-millioner jeg Endret 22. januar 2007 av mX Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Motorsagen fungerer kun mot nybegynnere eller dersom du klarer å unngå å bli sett. Nytter ikke å løpe på med motorsag når målet ditt sitter klar med hagla, eller det er mer enn en fiende. Saga kan dog være bra valg for nybegynnere som har vansklig for å treffe med hagla. Klarer man å komme inntil fienden har du et automatisk kill. Brukte det mye i starten. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Motorsagen fungerer kun mot nybegynnere eller dersom du klarer å unngå å bli sett. Nytter ikke å løpe på med motorsag når målet ditt sitter klar med hagla, eller det er mer enn en fiende. Saga kan dog være bra valg for nybegynnere som har vansklig for å treffe med hagla. Klarer man å komme inntil fienden har du et automatisk kill. Brukte det mye i starten. 7777531[/snapback] Å springe på funker ikke, men å gjemme seg og hoppe frem fra er hjørne funker som regel veldig bra, ellers så er hagla en god venn. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hagla er din beste venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå