Gå til innhold

All in wonder: TV borte etter ekstra skjerm

kabelsatan1

Anbefalte innlegg

Her om dagen fant jeg ut at jeg like greit kunne slenge inn et ekstra skjermkort og en skjerm jeg hadde liggendes, og vips hadde jeg dualscreen i W2K. Såpass digg er det at jeg ikke har planer om å kvitte meg med det med det første.

Problemet er at TV-funksjonen til skjermkortet mitt (ATI Radeon 7500 AIW) bare har sluttet å fungere.

Etter å ha avinnstallert og innstallert alt på nytt (hvilket var noe ****skap, for å si det mildt) får jeg rett og slett ikke innstallert TV-softwaren.

Noen tips? Eventuelt til annen software jeg kan bruke mot TV-kortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testa tipset ditt, men det hjalp ikke nevneverdig. Fikk dog lastet ned ATI Multimediacenter og innstallert det på nytt; denne gangen fikk jeg faktisk innstallert TV-softwaren, men den nekter å fungere (rapporterer at driverne ikke er innstallert, noe de vitterlig er).

Tester å oppgradere BIOS nå. Kjekk sak, denne ASUS live-update :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 10:15, skrev GeirBraaten:

Har hatt liknende problem. På ATI sine sider står det forklart i hvilken rekkefølge du skal installere driver og programvare. -enkelte ganger skal du ikke restarte, men avbryte og installere det og det...

Dette er viktig selv om embalasjen til kortet heter Hercules :smile:

Jeg har sjekket og lest der opp og ned i mente, men jeg får det ********** ikke til.

Tror jeg legger dette prosjektet på is en liten stund, før jeg pælmer alt som er av skjermer og skjermkort ut av vinduet.

PC'er kan være kranglete av og til, gitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...