Gå til innhold

Tilbakemeldinger på tilbudsnettsted

Anbefalte innlegg

Hei, har lansert Tilbuds Nettstedet mitt i beta, og trenger litt tilbakemeldinger på det. Vet det fortsatt finnes endel oversettelse som ikke er gjort så se borti fra det.

Finner du bugs så fortell gjerne hvilken browser du bruker så jeg har litt å gå utifra :)

Registrering etc er også åpen, så test rundt så mye dere ønsker, men legger dere inn noe så ikke legg inn annet enn tilbud fra diverse nettbutikker.

Dealio.no

Videoannonse
Annonse

Rar logo, fikk ingen direkte kontakt mellom tilbud og logoen til foretaket. Navigasjonen kunne blitt større og tydeligere, kanskje kjøre litt "web2.0" stil som det virker som du har på resten av siden. Gradienten i kalenderen kan du gjerne fjerne for min del, den passer ikke helt inn. Ellers, prøv å ha enten hele siden på norsk, eller på engelsk.. En blanding blir fort uproft.

Veldig rotete. Forskjellige elementer flyter tilsynelatende tilfeldig rundt på sida, og ingenting er på linje med hverandre. Du mangler et fokuspunkt - ingen elementer har den egenskap at man automatisk fokuserer på det og tenker at dette er informasjonen man leter etter. Jeg får følelsen av at du har puttet alt i en bolle og tømt den fra noen meters høyde. Logoen, som jeg antar skal være et tillitsvekkende smilefjes, ser bare sånn passelig halvfornøyd ut. Boblene over gir meg assosiasjoner til fisk.

Nei, det jeg mener er at elementene dine har svært varierende venstremarger, det er ingen "grid" i layouten. Se her for eksempel. Jeg har lagt til røde streker for å markere hvor elementene dine starter fra venstre, og som du kan se virker det helt tilfeldig. Du må prøve å redusere antall røde streker drastisk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...