simma90 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har et problem med wireless cardet mitt.. jeg har en laptop acer aspire og for å slå på wireless cardet mitt må jeg trykke på en knapp for å få det til å slå seg på å starte å søke etter nettverk..akkurat nå kjører jeg internett via en 4m lang tp kabel..utrolig stress i og med at det er en laptop..Er det noen som vet hvordan jeg kan få slått det på ? HJELP ! :S Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Fra start menyen--->mine nettverkssteder---->vis nettverkskoblinger---->høyreklikk på kortet ditt og trykk aktiver. Er det allerede aktivert må du åpne programmet til nettverkskortet og aktivere det herfra. Lenke til kommentar
simma90 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Fra start menyen--->mine nettverkssteder---->vis nettverkskoblinger---->høyreklikk på kortet ditt og trykk aktiver. Er det allerede aktivert må du åpne programmet til nettverkskortet og aktivere det herfra. 7773796[/snapback] hmm nei det virker ikke :S Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du kan sjekke i bios om det finnes en mulighet til å slå på kortet permanent. Se også om det kan finnes innstillinger under strømsparing på kontrollpanelet. Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det skal jo virke! Problemet er at nettverkskortet er deaktivert, ikke sant?? ...eller mener du at det ikke kobler opp mot nettverket? Hva har du prøvd og hva fungerte ikke? Lenke til kommentar
simma90 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Ingenting av dette stemmer.. jeg dro opp på butikken jeg kjøpte pcen og fikk hjelp av en av de som jobbet der, han ba meg gå til denne siden : Support.Acer-euro.com Der fant jeg driverinstallasjoner og der var det som var problemet, det viste seg at wireless driver ikke var installert, det var ikke skjermkort eller audio heller :S haha ! Jeg lar denn posten være åpen i tilfelle noen fler trenger hjelp med dette problemet Endret 22. januar 2007 av simma90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå