pat2004 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei igjen! Toshiba 37" selges på MPX for kr 11995. Den er testvinner og har fått mye offisiell skryt. Men hva synes den vanlige dødelige? Er fremdeles på jakt etter LCD-tv og skulle egentlig hatt samsung le40s71. Hvordan er denne Toshibaen sammenlignet med en tilsvarende Samsung? Kontrast på 1000:1, er dette lavt? Har den noe pixelmapping over VGA? Det viktigste for meg mens vi venter på obligatorisk bakkenett: Hvordan takler den analoge TV-signaler? Lenke til kommentar
romankovich Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei igjen!Toshiba 37" selges på MPX for kr 11995. 7773642[/snapback] Dette er samme pris dem selger for hos Elprice og Netshop selger den til 10995,- Men frakten er dyr ettersom Netshop ikke bruker posten, men NorCargo eller en av deres samarbeidspartnere. Virkelig billig blir det via Nextshop, nextgentel sin webshop, i forbindelse med messen Digital Hverdag i Grieghallen i Bergen. Her selger de 37WL66Z til 11000,- rett fra stand eller til 10290,- + frakt her. Det er det billigste jeg har sett! Frakten hjem til meg ble på 340,- Da ble den levert med posten hjem på døren til 10290+340=10630,- OBS: nettsidene til nextshop funker dårlig hos meg i IE, men bra i Firefox. Hvis ikke prisene kommer opp i lenkene til nextshop med IE er det grunnen..... rk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå