fakey Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Uttallige bilkontroller, masse politibiler som kjører rundt og ser mistenksomme ut, masse uling fra politibiler, og bussen på vei hjem raides av vakter som skal sjekke billettene.. Hva skjer? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Var en vegvesenkontroll ved skolen idag Endret 22. januar 2007 av b0berg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vegvesenet har i hvert fall varslet storkontroll av bilbelte i uken fremover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Vet ikke hva som skjer, men de hadde jagd opp narkomane i dag i hvertfall, de var overalt. Langing på åpen gate midt i bergen sentrum, så noensteder må de ha gjort av seg(purken altså) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Langing på åpen gate midt i bergen sentrum, så noensteder må de ha gjort av seg(purken altså) 7779330[/snapback] Hvis man vet hva man skal se etter så ser man at skjer veldig åpenlyst nesten overalt... Ser du noen stå å snakke med noen i en bil? Så lener han på utsida seg diskre på vinduskarmen, før han går videre... Vips der skifta noe dop eier. Like lett (eller enda lettere) er det å se de som ikke dealer fra/til bil... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Vet at det er stor aksjon med bilbelte bruk bla. her hvor jeg bor. Kjørte forøvrig med sommerdekk på skikkelig snøføre idag! Hadde lagt om til vinterdekk på den andre bilen min i går, og idag så er batteri dødt. Vel , første skikkelig kalde natta tenkte jeg så da er det ikke unormalt at batteriet tar kveld om det er slitt. Kjøpte nytt og hev i; men etter 40 min. kjøring så er det flatt også... Så antar at det da er dynamo som er herpa... (kan vel ikke være så mye annet?). Ender da opp i min gamle mazda stasjonsvogn arbeidsbil, men sommerdekk. Var en gøyal skrekkblandet opplevelse det også på holke-føret. Men det som var mest enormt var at jeg seig rett forbi en kontroll!! Heldigvis så hadde de flerne biler inne til side da og ikke kapasitet til å stoppe flerne akkuratt da jeg kom Hadde vel blitt 3-4 tusen eller noe det ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvis man vet hva man skal se etter så ser man at skjer veldig åpenlyst nesten overalt... Ser du noen stå å snakke med noen i en bil? Så lener han på utsida seg diskre på vinduskarmen, før han går videre... Vips der skifta noe dop eier. Like lett (eller enda lettere) er det å se de som ikke dealer fra/til bil... 7779363[/snapback] heh, joda det er nå så. Men når de står utenfor burger king og fordeler drittet.. og da mener jeg ÅPENLYST, er det vel på tide å ta tak i situasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå