ostehøvel Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg skal kjøpe en bil som står uten skilter.. Hvordan gjør man det da med omregistrering osv? må man betale no avgift? skal ikke ha skilter på den så jeg skjønner ikke vitsen med å betale for omregistrering etc.? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Trenger da ikke registrere noesomhelst om du ikke skal ha skilter på den. Blir bare dyrt i registreringsavgift, forsikring og årsavgift, samt EU-kontroll, ... Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 så hva gjør man da? bare tar med seg forje eiers vognkort også trenger man ikke tenke på noe mer? Lenke til kommentar
eab Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du leverer salgsmelding (melding om eierskifte, eller hva nå den blanketten heter). Leveres til biltilsynet, og bilen blir omregistrert til ditt navn. Trenger ikke å betale omregistreringsavgift før du skal hente ut skiltene igjen. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 takker! det var slik jeg trodde det var Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du leverer salgsmelding (melding om eierskifte, eller hva nå den blanketten heter). Leveres til biltilsynet, og bilen blir omregistrert til ditt navn. Trenger ikke å betale omregistreringsavgift før du skal hente ut skiltene igjen.7773992[/snapback] Merk at det da ikke er snakk om å omregistrere bilen, men kun om å melde eierskifte.Å omregistrere inkluderer avgift og nytt vognkort (så slipper du å forvirre den stakkars personen som sitter bak skranken og tror du skal noe annet enn du egentlig skal).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå