noddyen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg er på jakt etter et nytt headset. Har peilet meg inn på enten Sennheiser HD 555 eller Sennheiser PC 160. Er det noen som har erfaring med begge to? Evt med en av de. De skal hovedsaklig brukes til gaming (FPS). Så 3D-gjengivelse er en viktig faktor for meg. Jeg har en bordmic så mikrofon har ingenting å si fra eller til. De kommer forøvrig til å bli koblet til et X-Fi lydkort av et slag. Takker for svar og tips Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har PC-160 og det funker konge. Hører helt klart hvor ting foregår. Fra min side annbefales det i allefall Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 HD555 er et mer hifi headset med mer sikt på god og fin lyd. Jeg hadde valgt det på grunn av det rett og slett er beregnet for bruk med dyrt utstyr i hifi klassen. Har lillebroren, hd515 og det er kvalitet rett igjennom. Lyden er noe av det beste jeg har hørt i headset. Lenke til kommentar
noddyen Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Det ser ut til at det faller på HD 555, er bare litt i tvil om 3D gjengivelsen i spill er like bra som PC160. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Sennheiser PC150 er vertfall dritbra så jeg ville ikke nølt med å kjøpe meg PC160 vertfall. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har hørt PC150 og HD555, og det er ingen som helst tvil om at HD55 er bedre på alle måter, bortsett fra mangelen av påmontert mikrofon da. Lyden er klarere og mer balansert, med mer detaljer. Det er lettere å retningsbestemme lyder. Et X-Fi er en helt ok match for HD555. HD515 er flere hakk dårligere enn HD555. HD555 er ikke i ypperste klasse, men ett av de bedre valgene under 1.000,-. Med mindre man trenger noe som blokkerer lyd utenfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå