Iminzilion Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Saken er følgende. Håndbrekken min har våre dårlig en stund. Det den gjør er at den vil ikkje slippe taket på høyre bakhjul. Dette har skjedd ofte men har da kun våre å sette i reverse og kjøre forsiktig 1-3cm så løsner den. Nå har den da funnet på å låse seg helt. Noen som har forslag til å løsne den? Er som sagt kun det hjulet. Jeg pleier ikkje å bruke handbrekka. Men i dag var en forglemmelse. Blir evig takknemlig for hjelp Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hånd braken trekker sansynligvis i wire som går til bakhjula for å trekke en arm. Hadde samme problemet selv med at den armen var stri. Sprayet smøremiddel crc og litt grease og problemet var løst. (midlertidig iallefall) Ellers kan det være selve wireren.. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 takker. jeg sitter akkurat nå og venter på at en person skal komme og se på den. Veldig irriterende. Sitter heime, dårlig tid, må på jobb. Og så : Bang. 0 framkostmiddel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå