Nordentro Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har nettopp kjøpt FIREGL v7350 til min arbeidshest. Må oppgradere PSU før jeg kan montere det nye kortet. På ATI sine sider anbefaller de et minimum på 450w. Jeg har i tillegg 3hd's, en dvd brenner + 2-3 usb dingser som tar litt strøm og en enkelkjerne AMD prosessor som jeg også tar sikte på å oppgradere i løpet av kort tid. Hvor stor strømforsyning bør jeg kjøpe? Noen som har konkrete forslag eller linker? Vil gjerne ha en med minst mulig støy... Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hiper 580W Har den selv og den er VELDIG stille og stabil og fin. Finnes også som ikke modulær som koster litt mindre. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Hiper 580W Har den selv og den er VELDIG stille og stabil og fin. Finnes også som ikke modulær som koster litt mindre. 7773502[/snapback] Takk for svar NB Hiper'n står som en av mine favoritter! Det burde holde med 580w? Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Hiper 580W Har den selv og den er VELDIG stille og stabil og fin. Finnes også som ikke modulær som koster litt mindre. 7773502[/snapback] Takk for svar NB Hiper'n står som en av mine favoritter! Det burde holde med 580w? 7773658[/snapback] Ja, jeg har nå bestilt modulær utgaven av Hiper *Case closed* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå