Ratatosk Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg er drit lei av å stirre på Xbox logoen inni "vinduet" på Xbox kontrollern. Har noen erfaring med å åpne opp det vinduet og putte noe annet inni. Jeg er også interressert i å høre hva dere syns kunne vært kult istedenfor den grønne X'en (jeg syns den logoen er så grisestygg). Her er et par jeg kom på selv: *Smiley *Pingvin (gjett hvilken) Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hvis du vil kan jeg sende deg et bilde av meg Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Eller han gutten på leverposteiboksen, haha. Øyyyy... Hva med et bilde av dama. Kanskje hu hadde blitt mer velvillig overfor gaming da? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 kunne kanskje rigget opp ett lite akvarium. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Når vi er inne på modding av Xbox kontrollere, så vil jeg nevne at jeg prøvde Xbox for første gang i går ( Collin McRae 3, omg! omg! omg! ) Jeg la også merke til at Xbox logoen i midten av kontrolleren var noe døll, så det hadde vært kult å bytte den ut med noe. Bilde av dama for å *lette stemninga* er helt klart en god idè. Han jeg prøvde Xbox hos hadde moddet den, og laget egen meny, med dama hans som bakgrunn der hun sier "jeg elsker Xbox". Hehe, ganske kult. Det jeg imidlertid først tenkte på var perforering av kontrolleren, og en bittteliten vifte inni. Jeg tviholdt jo kontrolleren så svetten spruta nesten, og den ble veldig lite god å holde i etterhvert! Jeg tenker en metku-vifte-mod i Xbox kontrolleren hadde vært en grasal idè! :razz: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 DrErling, kanskje du burde gå til legen? Hehe, neida. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Man får kjøpt egne "ventilerte kontrollere" til både PS2 og Xbox. Jeg husker ikke hvor, men det bør ikke være for vanskelig å finne. Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Noen som vet hvor man kan få tak i en controller s med gummigrep? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 07:35, skrev evil_snowman:kunne kanskje rigget opp ett lite akvarium. En pymèflyndre kunne sikkert hatt det kos inni der. Kanskje jeg kan lage et lite sånt "putt kulene i hullene" spill som jeg kan spille mens boksen laster. Hm, blir muligens nødt til å begrense det til en eller to kuler isåfall :smile: Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Når du først skal åpne den, kan du installere en reset switch, det gjør jeg iallefall nå¨:-) Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Jeg kan installere en reset switch kun ved å åpne opp kontrolleren? Det hadde isåfall vært genialt. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 hehhe nei desverre er det litt mer arbeid da, men jeg synes iallefall det er verdt det :smile: Lenke til kommentar
Melbert Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hvordan åpner man egentlig opp plastlokket? Lenke til kommentar
The man! Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 hvorfor ikke putte en LED inni med logoen, slik at plexien som ligger over lyser opp? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har allerede sett en med led i :smile: For å løsne dekselet så tror jeg du må skru ut skuen på undersiden av kontrolleren Lenke til kommentar
Amped Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 først da xbox ble lanset, ble d jo sagt at logoen på selve boxen skulle være selvlysende... men, nei... d er den ikke... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Nå som det er jul hadde det jo passa fint å putte inn et bilde av en kul gran, noen hvite plastbiter og noe vann og greier. Tenker nok jeg hadde kommet i stemning når force feedbacken hadde begynt å dure ja... Evt. et reinsdyr med rød led på nesa. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 hehe, mange kule forslag! Men en ting jeg lurer på, hvordan får man plass til en LED pære/hva-det-no-heter oppi der? Har et forslag også: Hva med å bruke et bilde av hovedpersonen i Splinter Cell, altså nattsynsbrillene lyser opp via LED pærene/hva-det-no-heter? Og lurer på om det finnes "oppskrifter"/tutorials til modding av håndkontrollene til Xbox (selfølgelig). Siden jeg spurte faren min om jeg kunne åpne kontrollen osv osv. Men faren min sa at kontrollen ville bli ødelagt, fordi at det er fjær i dem skyteknappene under. Og lurte på om de var "sikret" for det. Så jeg slipper og få en fjær i øynene. [ Denne Melding var redigert av: Seian på 2002-12-04 18:31 ] Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Nå har jeg endelig finni et skrujern og åpna opp kontrollern. Den er ikke vanskelig å sette sammen igjen. Ingen fjærer eller noe som spretter ut. Det eneste av løse deler er knappene på toppen av kontrolleren og en gummi-pad som fungerer som motstand for XYAB knappene. Det som derimot var skuff, er at det er ikke mulig å ta seg inn til det vinduet gjennom innsiden av kontrolleren. Hele "lokket" på toppen er nemlig solid plastikk som du i så fall må skjære deg gjennom. Bummer. Lenke til kommentar
Amped Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 may the force be with you da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå