Βlur Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Var ikkje mykje trygt å køyre rundt på E6 i Indre Troms når TT-troppen var på veien i alle fall! Det kan jeg skrive under på! Det er ikke akkurat sjelden jeg hører om TT'er i grøfta Mitt inntrykk er at CSS har alt for mange dårlige vognførere. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hehe, er nok mange som ikkje burde hatt lastebillappen som køyrer rundt med lastebil. Men skal sei at i vår kontigent så hadde me berre 1 lite uhell, og det var ein hengar som drog seg sjølv ut i grøfta. Og me tilbragte ikkje akkurat få timar bak rattet på bilane! Uansett, så er det litt utrygt å senda folk som kanskje akkurat har fått lappen for klasse B til å køyre lastebil og vogntog på fleire titallstonn! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Var en tosk på det andre vaktlaget der jeg tjenestegjør som klarte å krasje stkp-bilen i en rundkjøring rett før de skulle på perm, så vi hadde ikke tilgang på bil de ukene vi var på vakt. Den var selvsagt ferdig på reperasjon idet de kom tilbake på vakt =\ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Var en tosk på det andre vaktlaget der jeg tjenestegjør som klarte å krasje stkp-bilen i en rundkjøring rett før de skulle på perm, så vi hadde ikke tilgang på bil de ukene vi var på vakt. Den var selvsagt ferdig på reperasjon idet de kom tilbake på vakt =\ Leiebil...? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Journalist og fotograf + informasjonsarbeider i Sjøforsvaret. Stasjonert på Haakonsvern. Kongestilling. Fikk "sommerjobb" i samme stilling med utplukking og opplæring av nye menige etter at eg var ferdig.. Fine pengar å ta med seg som startkapital før studier. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Var en tosk på det andre vaktlaget der jeg tjenestegjør som klarte å krasje stkp-bilen i en rundkjøring rett før de skulle på perm, så vi hadde ikke tilgang på bil de ukene vi var på vakt. Den var selvsagt ferdig på reperasjon idet de kom tilbake på vakt =\ Leiebil...? Tja, hvis forsvaret hadde giddet å betale. Eller kanskje vi kunne fakturert den tåpen som krasjet bilen i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå