Sanux Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 hehe sant nok det markørene hadde visst hørt "passordet" til leiren de gikk inn i så de fikk jo fri adgang var vel rundt 12-13 markører som marsjerte inn... da de satt ag'n på F mitt i leiren så blei det liv kan du tro bs'ene skjønte ganske lite.. da de fyrte opp en lysrakett og så de midt i basen ble det enda mer liv Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvilken vei burde jeg gå hvis jeg vil få en stilling innen nettverksikkerhet, datasikkerhet, IT o.l.? det greieste er å søke sivilt, gjennom Xtra personell. vet ikke hvor lett det er å få jobb innen sikkerhet, men på drift/brukerstøtte er det nok noe muligheter Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 tjeneste i troms er det vist mange som har vert borti ser jeg, er selv fra troms. føler plutseli at jeg bodde på en populær plass men går nå på luftforsvarets befalskole på Kjevik. ^^ Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 tjeneste i troms er det vist mange som har vert borti ser jeg, er selv fra troms. føler plutseli at jeg bodde på en populær plass men går nå på luftforsvarets befalskole på Kjevik. ^^ Øyh, hvilken klasse er du i? Proud Foxtrotter here... Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 tjeneste i troms er det vist mange som har vert borti ser jeg, er selv fra troms. føler plutseli at jeg bodde på en populær plass men går nå på luftforsvarets befalskole på Kjevik. ^^ Øyh, hvilken klasse er du i? Proud Foxtrotter here... Alpha hær ^^ Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg er reservevognfører på CV9030N, og har stilling som MG3 i laget. Tjenestegjør i 2 Bataljon/KPB på Skjold i indre Troms. Jævlig digg her, trives som faen med tjenesten sålangt! Skal på første øvelsen med vognene til uka, blir sikkert dritfett. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Var RFK-skytter i ett stormingeniørlag. Ganske fornøyd med stillingen, finnes ikke noe bedre enn å ligge oppe i skogkanten og plukke ut stridsvogner Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Tr.Ass, Felt vogn sjåfør & radio operatør for troppen i felt. Var i Garden forøvrig. Endret 27. november 2007 av Keylar Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Pleide å være TCA på NASAMS IRF og NASAMS II, LVABn Ørland. FUB for life! Currently er jeg grenader på FOHK i stavanger, jobber som Opsspesialist i Joint Operations Center. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har selv ikke vært i militæret enda, men om 2 år skal jeg =) Uansett, broren min var maskinist på kongeskipet. Vi fikk komme om bord ogsånt, det var stas. Alt var heeelt shina. alt! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg er reservevognfører på CV9030N, og har stilling som MG3 i laget. Tjenestegjør i 2 Bataljon/KPB på Skjold i indre Troms.Jævlig digg her, trives som faen med tjenesten sålangt! Skal på første øvelsen med vognene til uka, blir sikkert dritfett. Neimen. Da kjenner du vel minst et par av brannmennene, noen av de var fra KPB. Gled deg til brannalarm i månedsskiftet januar-februar. Hilsen Brannsoldat Naustdal, Øverbygd brannstasjon. Redigert: Forresten, det heter vel "Viker for IngBN" Endret 9. januar 2008 av sluffy Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er nå flyaspirant i Bardufoss. Bor på flystasjonen under uttaksflygingen. Er sinnssykt smooth, enerom med eget bad og varmekabler +++ Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Har du begynt å fly enda? Moro å se de gule småflyene sirkle i nøyaktig samme bane over Heggelia/Rusta dagen lang En kompis av meg kom gjennom aspirantperioden og er nå på luftkrigskolen på Værnes. Han ble fenrik etter et år Endret 9. januar 2008 av Shadowlands Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nope, dessverre, vi skal begynne å fly i uke 8, så da er det bare å søke dekning. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er sanitet i Pirayabatteriet på Rena, var på Setermoen før det. Lenke til kommentar
Finchy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jeg har nettopp blitt adm. assistent for batteri nils i artilleribataljonen. Skal kjøre lastebil å levere mat til troppene på øvelse osv. Noen som vet litt mer om denne jobben? Sover vedkommende i leir eller er man i felt under hele øvelsen? Lenke til kommentar
Finchy Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg var Artillerist! Var lader på kanon (155mm Haubitz eller hva det var! ) og i tillegg reserve scania-sjåfør! :!: edit: på sætermoen! faktisk! i ihvilket batteri var du? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jeg har nettopp blitt adm. assistent for batteri nils i artilleribataljonen. Skal kjøre lastebil å levere mat til troppene på øvelse osv. Noen som vet litt mer om denne jobben? Sover vedkommende i leir eller er man i felt under hele øvelsen? Du vil etter all sannsynlighet vær i felt ja. Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Heisann heisann! Meldte meg like godt inn på forumet, nå som jeg har litt data tid i ny og ne. Just ferdig med UB-kurset, å sitter nå som UB-Korp Så får vi se om det frister til mere engasjemang utover sommeren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå