Ozelot Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Var Menig under rekrutten, og fikk titlene økonomi assistent på ubåtkaien(eller "freaky" av lagersjefen) og senere Resepsjonist på Briggen etter stillingen min på ubåtkaien ( ). Ja, snakker om Haakonsvern Orlogsstasjon(HOS). Lenke til kommentar
smy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg vare inn i 12mnd i eks5 panserbatasjon rep og beg tropper. vi 2 stykker som drev en vedlikehold hall på setermoen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jobber med IKT og radio/tele på Gardermoen Flystasjon. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 jeg har byttet stilling til første-konsulent. Jobber for FLO/IKT/DT/DRIFT/FDS/... er noe under FDS ihvertfall, jobber med data Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvor jobber du aklla? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Var på skjold i rekrutten, etter det ble jeg flyttet nedover. Så nå er jeg er blitt sesjonsassistent eller lege assistent i Fredrikstad(Jeg bor i fredrikstad) Det er vi som tar inn nye rekrutter ^^ hehe ser mye rart her må jeg si.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Hvor jobber du aklla? Kolsås sjansen er store for at vi har snakket sammen ett par ganger hvis du jobber med IKT :o du er lærling DT? Endret 21. november 2007 av aklla Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) nja, tror nok ikke det. Startet ikke før nå i sommer/høst. Er bare lærling også Men har vært på Kolsås et par ganger, og skal ikke se bort ifra at jeg er innom flere ganger også. Men kjenner en god del fra Kolsås som jeg var på rekrutten sammen med. En av de jobber faktisk i FLO/IKT der.. Edit: Lærling i DT ja.. Men driver en del med radio/tele her også Endret 21. november 2007 av espennyh Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Var ferdig som grenader i finnmark for 1,5 måneder siden Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg er Grenader i Sambandsbataljonen. Er lagfører for et transportlag og har 14 Scania-lastebiler i seksjonen min. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Grenader i sambandsbataljonen, jobber som sysing/tekniker. Btw, var innom Kolsås på kurs på mandag og tirsdag, så kan godt være jeg såg deg, aklla Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Var kvartermester og troppsbefal for nærsikringsavdelingen i Kystartilleriet på Nes Fort utenfor Lødingen. Dimmiterte i 1993 etter 12 mnd. befalskole og 12 mnd. på avdeling. Tjenestegjorde videre som lagfører for vakt-og eskortelag ved Unosom II i Somalia. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Grenader i sambandsbataljonen, jobber som sysing/tekniker. Btw, var innom Kolsås på kurs på mandag og tirsdag, så kan godt være jeg såg deg, aklla jeg hadde fri på mandag, men på tirsdag så var jeg på plass ved alle de store skjermene... så hvis du var innom skjermene på tirsdag, så var jeg der alle som er med på de kursene er innom her Lenke til kommentar
valentino Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Etter et halvt år som UB-elev ved tidligere HVUB Finnmark (nå UB Jeger- 1 årig Utskrevet Befalskurs. Utdanningssted- Porsanger) og et halvt år som UB-korp. på Setermoen fikk jeg sersjantsgraden da jeg dimmet i 2003. Er nå befal i mitt HV distrikt. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Var grensejeger i 05/06, Korpfjell Grensestasjon. Går nå Luftforsvarets Befalsskole i forbindelse med Flyskolen. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 er Vaktsoldat på kjevik, noe som må være en av de slappeste stillingene i luftforsvaret men men... skal ikke klage Btw: Turin, var du på Mestringsøvelsen i forrige uke? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 er Vaktsoldat på kjevik, noe som må være en av de slappeste stillingene i luftforsvaret men men... skal ikke klage Btw: Turin, var du på Mestringsøvelsen i forrige uke? Jepp, stemmer det. :!: Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 og det var vel kos det ? hørte det blei lite søvn på dere var noen fra stabstroppen som var markører og de hadde det visst veldig gøy gikk rett inn i leiren deres uten og bli sett, hehe Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvilken vei burde jeg gå hvis jeg vil få en stilling innen nettverksikkerhet, datasikkerhet, IT o.l.? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 og det var vel kos det ? hørte det blei lite søvn på dere var noen fra stabstroppen som var markører og de hadde det visst veldig gøy gikk rett inn i leiren deres uten og bli sett, hehe Var litt lite søvn ja... Vel, var ikke noen som gikk inn i leiren min i hvert fall, or they'd all be dead! Kan tenke meg det må ha vært litt moro å være markører der ja, er sjelden man får sett så mange folk i koma på en gang. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå