Gå til innhold

Hvordan bli en bedre person?

dask

Anbefalte innlegg

Til alle andre; Fint at dere tar alt seriøst å tar ting på et forum veldig høytydlig. Jeg driter i alt som blir sagt om og til meg. Samt at jeg egentlig også driter i alt jeg sier til folk og generelt. Iallefall i OT-Baren. Men fint at dere har en ting dere kan bruke energi på.

7783655[/snapback]

Du har en stor trang til å overbevise alle oss andre om hvor lite du bryr deg, og du vet vel hva det betyr? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er tydelig. Men kan du vennligst la være, så får vi en litt mer positiv tone?

7783694[/snapback]

Jeg var jo ikke engang negativ nå. Var jo ikke jeg som begynte med personhetsingen.

Fordi jeg sier "Hvorfor bli en bedre person". Tydligvis noe alle missforstår.

Altså, hvorfor bli en bedre person i den forstand at om du vil bli det for din egen del eller for andre.

Men så tolker alle det bare negativt å automatisk tror at det er ment som om at jeg ikke ser noen grunn til å være en bra person, når det ikke engang var det jeg mente.

Alle de som gjør store forsøk på å håne meg kan jo tenke litt på hva de selv skriver. Om de mener det jeg skrev var barnslig og teit (Noe det hadde vært på deres måte å tolke det) så greit nok. Men er det ikke da rett av dem å være den voksne å simpelt ignorere ?

En god person henger seg ikke opp i alt. Jeg orker ikke å henge meg opp i dette. Så ferdig med saken. Har dere mer personhets å komme med, så send meg en pm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...