dask Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Denne tråden skal inneholde hva dere.. HW forumbrukere synes skal til for å bli en bedre person. Kan være alt fra dypt til.... ikke så dypt... bare noen enkle linjer holder. Hva er en bedre person? Hvordan bli en? Hvorfor bli en bedre person? (takker neppe for å legge inn ett så bra spørsmål) Når vet en at man har blitt en bedre person? Del dine meninger. mvh Dask Endret 22. januar 2007 av dask Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg skal begynne å trene i dag, det vil i allefall gjøre at jeg føler meg som en bedre person Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Spørsmålet er. HVORFOR bli en bedre person. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hva er en bedre person? En som tenker på andre og ikke bare seg selv og er snill mot andre, men prioterer også seg selv. Hvordan bli som en? Er vel bare starte med å gjøre gode gjerninger. Kanskje litt Karma. Når vet man har blitt en bedre person? Det vet man ikke for ingen setter pris på dem. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 du har sett for mye my name is earl DNA Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 du har sett for mye my name is earl DNA 7773004[/snapback] Kanskje det ja Så en del på det før. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Smil og vær positiv Da blir du garantert en litt bedre person! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Haha, nå lo jeg godt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Haha, nå lo jeg godt. 7783220[/snapback] Kan ikke nekte for at jeg klasket meg på låret sjøl. ^^ Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Smil og vær positiv Da blir du garantert en litt bedre person! 7783139[/snapback] Dessverre er ikke dette alltid så lett. Hvis en lytter til seg selv, så blir man en bedre person. Som når du er i ferd med å si eller gjøre noe dumt og egentlig vet at "nei, dette er tull, ro deg ned, tenk over det, tenk på konsekvensene". Det er deg som snakker, og du snakker sjelden tull. Jeg har i en alder av 28 år relativt nylig begynt å gjøre som jeg selv sier, og jeg mener jeg har blitt en bedre person. Folk liker meg visst mer og... Tja.. Det er vel et stykke igjen, tror jeg. En må først like seg selv for at andre skal kunne like en. Ingen regel uten unntak, det vet jeg alt om. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Likne mindre på Neppe = være en bedre person Å være en bedre person har vel mer med å tenke over hva man faktisk gjør til daglig, og lytte mer til rasjonaliteten. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Poste mer. Nei, hvorfor forandre seg? Jeg synes alle burde rette seg etter MINE behov. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Smile mye og være positiv Snakk til alle rundt deg, mingle i hverdagen og ikke bare hold deg til en fast gjeng. Jeg jobber sammen med 80 mennesker, hvorav 70 av dem er på min egen alder + - 5 år. Jeg har ingen jeg ikke kan sitte sammen med og ha det kjekt i løpet av en arbeidsdag. Det handler bare om å ta iniativ. Ikke vent på at den andre skal begynne å snakke til deg, snakk til den andre og du skal se du får ett smil tilbake Hvorfor bli ett bedre menneske? Fordi det gjør deg så utrolig godt! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvorfor bli ett bedre menneske? Fordi det gjør deg så utrolig godt! 7783580[/snapback] Godtar du meg ikke som jeg er? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Godtar du meg ikke som jeg er? 7783592[/snapback] Klart jeg gjør Men det spørs om du godtar deg selv? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Klart jeg gjør Men det spørs om du godtar deg selv? 7783635[/snapback] Det er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Snakk til alle rundt deg, mingle i hverdagen og ikke bare hold deg til en fast gjeng. Jeg jobber sammen med 80 mennesker, hvorav 70 av dem er på min egen alder + - 5 år. Jeg har ingen jeg ikke kan sitte sammen med og ha det kjekt i løpet av en arbeidsdag. 7783580[/snapback] Hvor i alle dager jobber du ? Jeg jobber med 217stk, hvorav 3 av dem er på min alder. Jeg nikker og heier til hver person som går forbi, det føles slitsomt og falsk ut når alle gjør det. Jeg stopper å snakker med noen, men om jeg skal gjøre det til en hver så går det alt for mye tid. Å blir man bedre av å snakke med hver og en man treffer. Til alle andre; Fint at dere tar alt seriøst å tar ting på et forum veldig høytydlig. Jeg driter i alt som blir sagt om og til meg. Samt at jeg egentlig også driter i alt jeg sier til folk og generelt. Iallefall i OT-Baren. Men fint at dere har en ting dere kan bruke energi på. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg skal prøve å bli mer "seriøs". På skolen i klassen osv så blir det mye fjas og tull, og sier liksom alltid ting på spøk, om folk skjønner at det bare er tull, eller ikke er en annen sak. Ellers prøver jeg å være hyggelig og hjelpsom, samt smile mye! Da er folk mye mer trivelige tilbake! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Samt at jeg egentlig også driter i alt jeg sier til folk og generelt. 7783655[/snapback] Ja, det er tydelig. Men kan du vennligst la være, så får vi en litt mer positiv tone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå