KjellV Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Herregud så dårlig McNabb er. Ikke imponert over han i det hele tatt. Gi meg Ponder fra start i week 2. Kan ikke bli dårligere enn dette. 7/15 på "hele" 39 yards... Han imponerte ikke, men det gjorde ingen på offence. Hvor mye rushet AD for i 2nd half? OL klarer dessverre ikke å beskytte McNabb eller å lage hull for Peterson. Litt av problemet til Vikings er vel at OL ikke er helt på topp, men både Webb og Ponder kunne gjort det bedre enn Mcnabb i dag. Hvis Mcnabb fortsetter som dette kommer vu nok til å se Ponder tidligere enn forventet Riktig, OL holder ikke nivået. Tror ikke det ville gått mye bedre med en rookie, dog kunne kanskje Webb scramblet for noen yards. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Meget bra debut av Newton ja. Utvilsomt en stor prestasjon, men han får spille så bra han bare vil sålenge Cardinals vinner. Deilig. Solid spill av Kolb. Jeg er litt mer optimistisk. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Bra start for Romo. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Bra start for Romo. Hvis Romo av alle skal ødelegge for meg på Fantasy, så blir jeg grinete... Nå tar jeg kvelden. Ingen av kampene jeg hadde et øye på, gikk min vei i kveld. I morgen er det kun seier som gjelder for Pats i Miami! Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Pats må tape så det griner etter, eneste muligheten jeg har for ikke å tape første FF kamp. Endret 12. september 2011 av CaptainKangaroo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Dette har jeg aldri sett før. En Petyton Manning som ikke er kledd for match, på matchdag! Ikke at jeg har noe imot det da. To hell with Colts. Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tror det ert over og ut for P.Manning, han ser allerede ut som en pensjonist Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 I got extra tickets to Bengals-Colts. Anybody interested? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jessda, logget akkurat på gamepass og gjør meg klar til å få se saints! for håpe det tar seieren idag, lovet godt mot packers Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Oi, der var det åpent! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Herregud så jeg unner Lions den gode rekka de er inne i nå. Eller jeg unnder Stafford det da, han har ventet lenge nå! 1 Lenke til kommentar
colert Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Og jeg har Stafford på fantasy-laget mitt Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Møkkalei av Donovan McNabb. Mannen sliter, stort. Ser ut som vi taper mot Tampa Bay nå også... HELVETE SOM VIKINGS SLITER FOR TIDEN....... Endret 18. september 2011 av All Day Lenke til kommentar
colert Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Har sett på Lions i kveld, og for en kamp! Detroit har vært helt utrolig for store deler av kampen, men det kan vel også ha noe med fem turnovers også da. Endret 18. september 2011 av colert Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ser dere på stream, eller NFL sine betalskanaler ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Møkkalei av Donovan McNabb. Søppel QB, sånn som Kolb. To jeg aldri har hatt så mye til overs for. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Møkkalei av Donovan McNabb. Søppel QB, sånn som Kolb. To jeg aldri har hatt så mye til overs for. Søppel ja, tvers igjennom. Nesten så Tarvaris Jackson var bedre, og da det er ille. Problemet er jo at vi gjør det bra i first half, men så mister vi gløden etter half-time. Var slik mot Chargers også. Kommer garantert ikke til play-offs i år heller, Lions er i superform og Packers er jo en klar favoritt til å vinne NFC North. I mine øyne kan vi kaste innpå Christian Ponder for å gi mannen erfaring, det kan ikke bli dårligere enn Mcnabb... McNabb er talentløs, jeg har mer talent i mine minste fjærter enn det han har. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 432 pass yards og 53 rush. Newton ass... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Rex Grossman har mer talent enn Mcnabb. Ser ut til å gå veien mot Cardinals Prøvde forøvrig en free preview på Gamepass. Suverent! Vurderer sterkt å investere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå