Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Herregud så dårlig McNabb er. Ikke imponert over han i det hele tatt. Gi meg Ponder fra start i week 2. Kan ikke bli dårligere enn dette. 7/15 på "hele" 39 yards...

Han imponerte ikke, men det gjorde ingen på offence. Hvor mye rushet AD for i 2nd half? OL klarer dessverre ikke å beskytte McNabb eller å lage hull for Peterson.

 

Litt av problemet til Vikings er vel at OL ikke er helt på topp, men både Webb og Ponder kunne gjort det bedre enn Mcnabb i dag. Hvis Mcnabb fortsetter som dette kommer vu nok til å se Ponder tidligere enn forventet

Riktig, OL holder ikke nivået. Tror ikke det ville gått mye bedre med en rookie, dog kunne kanskje Webb scramblet for noen yards.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Møkkalei av Donovan McNabb.

Søppel QB, sånn som Kolb. To jeg aldri har hatt så mye til overs for.

 

Søppel ja, tvers igjennom. Nesten så Tarvaris Jackson var bedre, og da det er ille. Problemet er jo at vi gjør det bra i first half, men så mister vi gløden etter half-time. Var slik mot Chargers også.

 

Kommer garantert ikke til play-offs i år heller, Lions er i superform og Packers er jo en klar favoritt til å vinne NFC North. I mine øyne kan vi kaste innpå Christian Ponder for å gi mannen erfaring, det kan ikke bli dårligere enn Mcnabb... McNabb er talentløs, jeg har mer talent i mine minste fjærter enn det han har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...