Attityd Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Rodgers er iskald. Kaster rett i tight coverage med suksess. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Sproles! OH MY GOOOD! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Reggie who? Grei replacement ihvertfall...! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 FY FAEN! 108 yard return i sin NFL debut! Greit det for Cobb! Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Haha utrolig god kamp. Disse lagene kommer til å komme langt i år og Vikings har skal spille mot begge... Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Dryyyyyg kamp. Saints var nære på slutten der! Sitter nå på slikel med 3 timer søvn i natt. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 hvor mye koster det for gamepass? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 For en kamp dette var for oss nøytrale! Jeg måtte hive inn håndkleet på slutten av 3rd quarter, men det jeg fikk sett før det var fantastisk! Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Sovna selv rundt 3 quarter, men våkna rett før kampen sluttet. Var litt av en kamp ja. hvor mye koster det for gamepass? Gampass koster rundt 1500kr Endret 9. september 2011 av CaptainKangaroo Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 $250 for regular season, $50 ekstra viss man kjøper post season med det samme. Bra kamp i natt. Hadde bange anelser da det ble 14-0, men heldigvis tok Saints seg sammen. Bra avslutning på kampen, synd det ikke ble OT. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Sykt med NFL tilbake på skjermene. Syk kamp. ahhhh så moro det er med NFL!! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det var den andre amerikansk fotball-kampen jeg har sett, og jeg tror ikke jeg valgte feil kamp for å si det sånn. Rått offensivt spill av begge lag, og sinnsykt spennende på slutten. Noen som har noen tips til hvem som vinner på Søndag mellom Steelers og Ravens? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Kan gå begge veier. Holder en knapp på Pittsburgh. Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 http://www.nfl.com/news/story/09000d5d82213ff1/article/why-redskins-titans-will-win-divisions-15-thoughts-on-week-1?module=HP11_cp Liker det jeg leser, hadde vært sykt fett om Redskins vant NFC East. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Faen så ræva NFC East er for øyeblikket. Så forøvrig gårsdagens kamp nå i ettermiddag, for en start på sesongen! Gleder meg til Lions første nå, dette tror jeg kan bli en god sesong. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Gleder meg faktisk til Lions jeg og. Begynt å like laget. Hovedgrunnen er helt sikkert min hoved man crush på Ndamukong Suh. Herregud for en rå mann. Tror jeg må skaffe meg en drakt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Stafford Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Adrian Peterson har signert for 8 nye år med Vikes! Flott at vi får på plass langtidskontrakt for ham og Greenway, to ekstremt viktige brikker for fremtiden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Peterson er i riktig klubb for hans egen del. Helt riktig å signere lang kontrakt. -- Sitter å ser på Cocks @ Georgia. Spennende match, og vi MÅ vinne om vi skal få noe ut av denne sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå