Attityd Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hjernerystelser var forholdsvis vanlig da jeg var i USA og drev med det her. Jeg spilte bare kicker, men det skal godt gjøres å spille en kontaktposisjonen uten at bjella ringer noen ganger. Det er mye problematikk relatert til hjerneskader for pensjonerte proffer i hvert fall, men det er klart at alle kan være uheldige. En hjelm mot hjelm hit og det er fort gjort. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Tenkte meg det, ja. Tror jeg burde ta kontakt med fastlegen min ang. dette. Nå er det 5-6 år siden sist hjernerystelse, men har hatt alt for mange allerede. Har virkelig lyst til å prøve ut denne sporten, men helsen kommer først. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Ja, er endel hjernerystelser, og det debatteres konstant om hva de skal gjøre med problemet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Er vel nesten umulig å unngå i en så hard sport. Hjelmer hjelper vel lite når to spillere kommer løpende mot hverandre, og hjelm treffer hjelm. Endret 8. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gammepass er bare hærlig, nettopp kjøpt. Dritt lei av å se på forferdelig streamer. Dette blir en bra sesong. Sitter å ser Vikings i play offs 2009, noen poeng unna superbowl Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Er vel nesten umulig å unngå i en så hard sport. Hjelmer hjelper vel lite når to spillere kommer løpende mot hverandre, og hjelm treffer hjelm. Slike hits prøver de å straffe med bøter. Tok litt av i fjor. All Day, var da et fint FG av Hartley om jeg husker rett? Siste sesongen Favre var stor. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Siste sesongen Favre var stor. Ja, og der skulle han lagt opp. Fjoråret ble en vits. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Stemmer at det var FG ja. Hele laget var jo rimelig sterkt da, men honør til Favre for en fantastisk sesong. Støtter det ja Martin, fjoråret var en skandale. Håper Vikings kan komme seg til Superbowl for en gangs skyld i løpe av de kommende årene, har virkelig troen på Christian Ponder Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Har du ikke troen på McNabb da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Vi nærmer oss! Flere som sitter her å venter? Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ja sitter og venter Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Yay! --- Gamepass er forresten helt fantastisk. De har forbedret performance mye siden i fjor høst! Endret 9. september 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) BIIIIG PLAY! Edit: Not bad, not bad Endret 9. september 2011 av Tafsen Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Får se hvor lenge jeg orker å sitte oppe, er skole i morra tildlig. Tror forresten Packers vinner. Ser bra ut etter første TD! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Nydelig drive. Jennings er igang! FUMBLE, recovered by GB! Endret 9. september 2011 av MartinF Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Starta ikke J. Finley, får se hvor snart det var Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Eventyrlig start på kampen for Green Bay! 14-0, tidlig i 1st quarter er ikke feil! Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Bryr meg egentlig ikke hvem som vinner. Blir mer spennende på søndag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 For en drive fra New Orleans! Det er kamp igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå