Atald Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Når man er inne på temaet Lions - Bears, er det spesielt en situasjon fra fjoråret som dukker opp. http://www.nfl.com/videos/nfl-game-highlights/09000d5d81a77070/Controversial-call-on-Megatron-non-TD Denne tror jeg kunne endret sesongen for begge lag, og jeg må fortsatt si at jeg ikke kan forstå dømmingen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg ser ikke noe ulempe å holde med et av de beste lagene egentlig... Syns nesten det er værre med folk begynner å holde med et lag kun fordi de vinner Super Bowl. Men det kanskje bare meg? Litt det jeg sikta til i den første posten min. For de fleste holder med et lag etter at de har vunnet Super Bowl. Personlig synes jeg det er teit. Og dette er jo grunnen til at folk holder med Pats, Packers, Steelers, Cowboys (for og ta noen). Laget mitt har også vunnet Superbowlz... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Kick off i morgen, og jeg fikk NCAA Football 12 i posten idag! HALLELUJAH! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 360 eller PS3? Evt amerikansk 360? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 360, amerikansk sådan. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Æsj, har lyst på NCAA, men har dessverre europeisk 360. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Hehe, kjenner flere som har det problemet... Jeg kjøpte såpass mye spill når jeg bodde i USA, så var enklere for meg å kjøpe en amerikansk 360 når jeg reiste tilbake igjen. Du har ikke sjekket om Play Asia har en PAL-versjon eller noe da? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Sjekket nå, intet hell i år heller. Forholdsvis mange som etterspør det på diverse fora, men ser ut som EA ikke ser potensialet. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Da er billetter til Bucs - Bears 23. oktober i London sikret =D Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Da er billetter til Bucs - Bears 23. oktober i London sikret =D Gleder meg som en unge! Jeg er ikke misunnelig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Sjekket nå, intet hell i år heller. Forholdsvis mange som etterspør det på diverse fora, men ser ut som EA ikke ser potensialet. Jeg syns regionsperre generelt er håpløst... Er utrolig mye gode spill man går glipp av hvis man har en konsoll som ikke er moddet. -- Ikke tilfeldigvis noen som vil dele Gamepass i natt? Lol, har ikke råd enda, så blir nok jallastream på meg. Hadde den gått på ESPN hadde det ikke vært noe problem, men kamp skal jeg få sett uansett! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jallastream ftw. Når exactly starter kampen norsk tid? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Game pass ftw! Den begynner 02:30. Jeg skal varme opp med Madden 12. Herlig! 1 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg skal varme opp med å sove tenker jeg. Faen ikke greit å gå på skole.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Skole er oppskrytt! 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Innebandylaget vårt har nettopp blitt brutt opp, og jeg er nå på let etter en ny sport. Har alltid beundret amerikansk fotball for taktikken, løpingen, og taklingene. Men er det noen krav til vekt og høyde i denne sporten? Bor nær Lillestrøm, og vet at de er har et anlegg for amerikansk fotball, nemlig. Har verken vekt eller høyde på min fordel (lav og lett), men er relativt kjapp og smidig. Endret 8. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det hjelper selvsagt å være stor, men først og fremst sterk og tung i denne sporten skal du prestere på et veldig høyt nivå, men er du ung eller nybegynner kan du selvsagt prøve deg! Domers i Trondheim avkrefter hvertfall det med størrelse og ønsker alle velkommen til å prøve seg. Små sporter er alltid på jakt etter nye rekrutter. Folk av alle størrelser spiller denne sporten. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hvordan tror dere det går ikveld da? Holder en knapp på Brees jeg! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Håper Packers fortsetter som i fjor. Jo flere kamper Saints taper, jo bedre er det for Falcons i NFC South Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hvordan er det med hodeskader (hjernerystelser o.l) i denne sporten? Har hatt 6-7 hjernerystelser fra før av, hvor to av dem var alvorlige. Er redd for at det kanskje kan sette en stopper for at jeg kan prøve ut denne sporten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå