Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke noe ulempe å holde med et av de beste lagene egentlig... Syns nesten det er værre med folk begynner å holde med et lag kun fordi de vinner Super Bowl. Men det kanskje bare meg?

 

Litt det jeg sikta til i den første posten min. For de fleste holder med et lag etter at de har vunnet Super Bowl. Personlig synes jeg det er teit. Og dette er jo grunnen til at folk holder med Pats, Packers, Steelers, Cowboys (for og ta noen).

 

Laget mitt har også vunnet Superbowlz...

 

washington_redskins_wallpaper-29980.jpg

 

:love:

Lenke til kommentar

Sjekket nå, intet hell i år heller. Forholdsvis mange som etterspør det på diverse fora, men ser ut som EA ikke ser potensialet.

Jeg syns regionsperre generelt er håpløst... Er utrolig mye gode spill man går glipp av hvis man har en konsoll som ikke er moddet.

 

--

 

Ikke tilfeldigvis noen som vil dele Gamepass i natt? Lol, har ikke råd enda, så blir nok jallastream på meg. Hadde den gått på ESPN hadde det ikke vært noe problem, men kamp skal jeg få sett uansett! :ph34r:

Lenke til kommentar

Innebandylaget vårt har nettopp blitt brutt opp, og jeg er nå på let etter en ny sport. Har alltid beundret amerikansk fotball for taktikken, løpingen, og taklingene.

 

Men er det noen krav til vekt og høyde i denne sporten? Bor nær Lillestrøm, og vet at de er har et anlegg for amerikansk fotball, nemlig.

Har verken vekt eller høyde på min fordel (lav og lett), men er relativt kjapp og smidig.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Det hjelper selvsagt å være stor, men først og fremst sterk og tung i denne sporten skal du prestere på et veldig høyt nivå, men er du ung eller nybegynner kan du selvsagt prøve deg! Domers i Trondheim avkrefter hvertfall det med størrelse og ønsker alle velkommen til å prøve seg. Små sporter er alltid på jakt etter nye rekrutter.

 

Folk av alle størrelser spiller denne sporten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...