Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

And we are off!, hehe. Men du holder med pats også da. Regner med at det er hovedlaget. Ok er noen unntak, men det gjelder ikke flertallet her. Og det finnes nok mindre mainstream lag en det. Cards er ikke et veldig mainstream lag. Har kanksje tatt seg opp de siste årene, men til å være et av de eldste lagene i NFL så har de ganske få fans.

Endret av CaptainKangaroo
Lenke til kommentar

Som jeg skrev lengre oppe så valgte jeg Patriots når jeg spilte et am. football-spill for mange år siden. Spillet het vel NFL Fever 2003 om jeg ikke husker feil. På den tiden hadde jeg NULL peiling på am. football. Ingen spillere, ingen lag, no nothing. Jeg husker det første jeg gjorde, var å spille en kamp hvor maskinen bare valgte lag for meg. Det var vel mer en standardmatch, med Patriots og et lag til (godt mulig det var Rams). Jeg spilte en stund og ble etterhvert glad i laget. Jeg hadde ingen anelse om at dette laget hadde vunnet Super Bowl året før, og det var sikkert grunnen til at de var "hovedlaget" i spillet. Etter dette har jeg fulgt med på Patriots, og har hatt gleden av å juble over to Super Bowl-seiere og tre Super Bowls totalt.

 

Jeg ser ikke noe ulempe å holde med et av de beste lagene egentlig... Syns nesten det er værre med folk begynner å holde med et lag kun fordi de vinner Super Bowl. Men det kanskje bare meg?

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke noe ulempe å holde med et av de beste lagene egentlig... Syns nesten det er værre med folk begynner å holde med et lag kun fordi de vinner Super Bowl. Men det kanskje bare meg?

 

Litt det jeg sikta til i den første posten min. For de fleste holder med et lag etter at de har vunnet Super Bowl. Personlig synes jeg det er teit. Og dette er jo grunnen til at folk holder med Pats, Packers, Steelers, Cowboys (for og ta noen).

Endret av CaptainKangaroo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...