For Your Eyes Only Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Gleder meg til seasonen begynner nå.! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Det snakkes om at Cowboys kan gjøre det godt, ja. Vant vel mot Vikings forrige uke, men vet ikke mer enn det. Hvordan er oddsen på Colts og Green Bay? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Her er oddsen på alle kampene, via Unibet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hvorfor ikke sette penger på Lions? 1.80 er brukbart i forhold til det de har bevist i pre-season. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Har ikke helt den store trua på Lions. Har vært god ja, men aldri helt hatt sansen for dem.Tror det blir Cowboys og Steelers jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Lions overså jeg helt. Enig med Atald om Lions. Imponert stort i pre-season og møter et rævva Bills-lag... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hiver en på Lions også da. Steelers, Lions og Cowboys. 200kr på hver : -) Total gevinst er 1300kr. 700 kr fortjeneste om de går inn. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Du burde ihvertfall få to av de.. Steelers og Lions tror jeg er bankers. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Mye rart som skjedde i natt. TItans rundspilte New Orleans for eksempel. Vince Young ser forresten ut til å ha tatt hamstringen i natt. Blir vel en stund ute vil jeg tro. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) 2 av 3 som gikk inn ja, fornøyd med det. Litt ekstra penger før helgen er alltid godt. Hiver inn en på Oakland ikveld også. Endret 2. september 2011 av All Day Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Noen som skal se kampen på Torsdag eller? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Skal nok det. NRK viser den desverre ikke i år. Derfor blir det game pass på meg denne sesongen. Herligt! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Det er opening weekend i college football, og jeg klarer nesten ikke vente til kl 02.00 i natt når det er avspark i Georgia Dome. UGA tar imot Boise State! Herregud for en kamp dette kan bli! Jeg liker begge lagene, men min kjærlighet ligger selvfølgelig hos UGA! Tror Boise blir for sterke, men vi får se! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ahhh, Kellen Moore. Ellers må jeg jo si meg godt fornøyd med VA Techs 66 - 13 seier over Appalachian State... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Vel, Appalachian State er på nivå med et godt high school-lag, så det er ikke så imponerende... Men artig er det selvfølgelig! Endret 3. september 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Gleden med college football. Stor variasjon og masse poeng Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Japp. Boiste state pisset på UGA i 2nd half... Vant til slutt 35-21. Kellen Moore kommer til å bli stor. EDIT: Får forresten NCAA Football 2012 i posten snart! Gledes! Endret 4. september 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Requi Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 NCAA ranked team #1 won it's first game 47 - 14! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 NCAA ranked team #1 won it's first game 47 - 14! Sooners møtte Tulsa, så det var vel forventet...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå