FYR5TeN Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 11. august er den første kampen i preseason når Chargers tar imot Seahawks. BTW, Ochocinco ble traded til Patriots idag! WOHOEY! Jeg er pats fan selv, jeg er veldig spent på å se om "the big mouth can make the big plays" C.BB og pats som org er jo ufattelig bra for spillerne så om en ikke klarer seg i pats kan en legge opp og starte med MLS . Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Digg! Då har Packers re-signert Kuhn og Jones http://www.youtube.com/watch?v=Q-tACXLSJ2U Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 I kveld blir det kamp! Preseason er igang! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Nei, fy faen. Innså akkurat at Skins går sesongen i møte med Rex Grossman som starting QB.. Secondary derimot ser knallsterkt ut Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Nokon som veit kva for muligheter man har når det kjem til online streaming av NFL? Lovlig? Det virker som NFL.com kun tilbyr kamper i opptak innad i USA, det kan hende eg tar feil. Eg trur NBC viser hovedkampen gratis kvar søndag, men eg vil gjerne sjå resten av kampane live også Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) NFL Game Pass, yo. Ish 1650 for hovedsesong + post season. Alle kamper live og i opptak. Endret 12. august 2011 av Atald Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Det funker ikke om han er i USA. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Skal se packers-kampen i morra kveld/natt. Blir den første amerikansk fotball-kampen jeg har sett. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Greier allereie å irritere meg over at alle poeng skal video analyserast! Stupid rule change Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Greier allereie å irritere meg over at alle poeng skal video analyserast! Stupid rule change Say what? Hvordan vil dette fungere i praksis? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Greier allereie å irritere meg over at alle poeng skal video analyserast! Stupid rule change This. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Greier allereie å irritere meg over at alle poeng skal video analyserast! Stupid rule change Say what? Hvordan vil dette fungere i praksis? Det fungera slik at på kvar einaste touch down kan man forvente å vente i 30 - 120 sekund før spelet går videre med ekstra poeng. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Greier allereie å irritere meg over at alle poeng skal video analyserast! Stupid rule change Say what? Hvordan vil dette fungere i praksis? Det fungera slik at på kvar einaste touch down kan man forvente å vente i 30 - 120 sekund før spelet går videre med ekstra poeng. Men er det en challenge eller er det noe dommeren gjør når han er i tvil? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det er noko dommerane gjer når dei er i tvil. Og dei skal være 100% sikker på at det er riktig for at dei ikkje skal sjå på reprisa. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Kjempematch i Detroit i natt. Lion slo Patriots 34-10 og Stafford imponerte stort! Stafford har slitt med skader, dårlig et generelt svakt Lions-lag, men i år virker det som ting stemmer mye bedre for Detroit. Står med tre strake seiere i pre-season, og i to av kampene har motstanderen fått 10 poeng eller mindre. Kjedelig å se Pats tape, men når det er mot et såpass effektivt og revanjesugent Lions, så går det greit. Blir spennende å se om Stafford endelig skal få en god sesong i Detroit. -- Live draft i Diskusjon.nos fantasy-liga i kveld. Om du har meldt deg på, så har vi egen tråd for ligaen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1353613 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Stafford, through 3 preseason games is 24-of-31 for 356 yds, 5 TDs, 77.4 cmp% and rating of 154.0. Ser lovende ut. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Og da har han ikke spilt alt... Ser veldig lovende ut! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Planlegger å tippe litt på kampene ikveld. Har sett meg ut to kamper jeg vil spille på. Steelers mot Panthers, odds 2.25 på steelers og Ravens mot Falcons (2.35 i odds) Steelers og Ravens skal vel være de sterkeste her? Edit: Cowboys mot Dolphins er vel enda bedre? 2.45 i odds på cowboys der Endret 1. september 2011 av All Day Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Nja, Ravens - Falcons går i Atlanta, så jeg ville ikke satt penger på den kampen. Falcons har tapt alle tre kampene i pre-season, og vil gjerne avslutte pre-season med en seier hjemme. Steelers - Panthers er grei... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Da utgår Ravens kampen. Hva med Cowboys? Er ikke de sterke i år? Evt sette alt på Steelers? 600kr det er snakk om : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå