Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

11. august er den første kampen i preseason når Chargers tar imot Seahawks.

 

BTW, Ochocinco ble traded til Patriots idag! WOHOEY! :dribble:

 

Jeg er pats fan selv, jeg er veldig spent på å se om "the big mouth can make the big plays" C.BB og pats som org er jo ufattelig bra for spillerne så om en ikke klarer seg i pats kan en legge opp og starte med MLS .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nokon som veit kva for muligheter man har når det kjem til online streaming av NFL? Lovlig?

 

Det virker som NFL.com kun tilbyr kamper i opptak innad i USA, det kan hende eg tar feil. Eg trur NBC viser hovedkampen gratis kvar søndag, men eg vil gjerne sjå resten av kampane live også :)

Lenke til kommentar

Greier allereie å irritere meg over at alle poeng skal video analyserast! Stupid rule change :thumbdown:

 

Say what?

 

Hvordan vil dette fungere i praksis?

Det fungera slik at på kvar einaste touch down kan man forvente å vente i 30 - 120 sekund før spelet går videre med ekstra poeng.

 

Men er det en challenge eller er det noe dommeren gjør når han er i tvil?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjempematch i Detroit i natt. Lion slo Patriots 34-10 og Stafford imponerte stort! Stafford har slitt med skader, dårlig et generelt svakt Lions-lag, men i år virker det som ting stemmer mye bedre for Detroit. Står med tre strake seiere i pre-season, og i to av kampene har motstanderen fått 10 poeng eller mindre. Kjedelig å se Pats tape, men når det er mot et såpass effektivt og revanjesugent Lions, så går det greit. Blir spennende å se om Stafford endelig skal få en god sesong i Detroit.

 

--

 

Live draft i Diskusjon.nos fantasy-liga i kveld. Om du har meldt deg på, så har vi egen tråd for ligaen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1353613

Lenke til kommentar

Planlegger å tippe litt på kampene ikveld. Har sett meg ut to kamper jeg vil spille på. Steelers mot Panthers, odds 2.25 på steelers og Ravens mot Falcons (2.35 i odds) Steelers og Ravens skal vel være de sterkeste her?

 

Edit: Cowboys mot Dolphins er vel enda bedre? 2.45 i odds på cowboys der

Endret av All Day
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...