Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden draftet Saints enda en running back? Ja, Ingram er god, men er det nødvendig?

 

Har ikke helt forstått situasjonen mellom Bush og Saints, Men det er snakk om paycut og ryktest at han er på vei bort. Og om dette er sant så skader vel ikke Ingram noe serlig :p bedre å ha 3 stk i sesongen i tilfelle det blir skader :p, Men Ingram virker som ett beist! såg ene kampen der han rusha for nesten 500 yards og 5 TD, den mannen kan skape underverker om han lykkest! :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skal ha en NFL Fantasy Footbal league i år (hvis det blir noe av 2011 sesongen). Jeg lurer derfor på om noen her har lyst til å være med på en evetuell liga. Ta kontakt i denne tråden eller send meg en PM. :)

Jeg lovet i vår at jeg skulle starte opp en Fantasyliga i sommer, og det har jeg nå gjort: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1353613

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel, det spørs jo hvilket lag du vil se... Patriots fks. har nesten bare 4.15 og 7-8-kamper, mens lag som Buffalo har nesten bare 1pm kamper. Fks. så går Colts at Patriots-kampen i desember klokken 8.20 lokal tid, altså 2.20 norsk tid.

 

For meg blir det neppe noe problem siden jeg enten jobber fra 12 eller fra 18, så dette skal bli en fin sesong! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...