Tafsen Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Nokon som følger med på Arena Football League? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvorfor i all verden draftet Saints enda en running back? Ja, Ingram er god, men er det nødvendig? Har ikke helt forstått situasjonen mellom Bush og Saints, Men det er snakk om paycut og ryktest at han er på vei bort. Og om dette er sant så skader vel ikke Ingram noe serlig bedre å ha 3 stk i sesongen i tilfelle det blir skader , Men Ingram virker som ett beist! såg ene kampen der han rusha for nesten 500 yards og 5 TD, den mannen kan skape underverker om han lykkest! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Men Saints har ikke tre, de har fem-seks... Det er litt overkill imo, men for all del Ingram er en sinnsykt god spiller. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 De har vel; Thomas, Bush, Ivory å nå Ingram, så får vi se hva som skjer med bush, går jo alltids and å bruke han som WR Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Også har du Chris Taylor. I tillegg har de to til som ikke har spilt, men er fortsatt i troppen. Det skal ikke stå på spillere ihvertfall... Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Men du kan vertfall telle de 4 som faktisk kan få spilletid Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Hell yeah! Fikk nettopp beskjed om at at jeg har billett til Arena Football i morgen. Georgia Force tar imot New Orleans Vodoo hjemme i Gwinnett Center. Dette blir spennende, for jeg har aldri sett Arena Football annet enn på småklipp fra YouTube. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Skal du på lingerie football og eller Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Skal ha en NFL Fantasy Footbal league i år (hvis det blir noe av 2011 sesongen). Jeg lurer derfor på om noen her har lyst til å være med på en evetuell liga. Ta kontakt i denne tråden eller send meg en PM. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Skal ha en NFL Fantasy Footbal league i år (hvis det blir noe av 2011 sesongen). Jeg lurer derfor på om noen her har lyst til å være med på en evetuell liga. Ta kontakt i denne tråden eller send meg en PM. Jeg lovet i vår at jeg skulle starte opp en Fantasyliga i sommer, og det har jeg nå gjort: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1353613 Endret 23. juni 2011 av MartinF Lenke til kommentar
colert Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Da ser det omsider ut til å bli en ny sesong! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 På tide! Football is back! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hørte at lock-outen er over. Når starter pre-season? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 11. august er den første kampen i preseason når Chargers tar imot Seahawks. BTW, Ochocinco ble traded til Patriots idag! WOHOEY! Lenke til kommentar
colert Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 11. august er den første kampen i preseason når Chargers tar imot Seahawks. BTW, Ochocinco ble traded til Patriots idag! WOHOEY! Og Haynsworth! Får håpe BB klarer å få ut potensialet til han. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Synd at det er så få kamper som går på lørdager. Er litt kjipt å sitte hele natta og se på tv, når det er skole dagen etter. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Mesteparten av kampane går kl 19-22 norsk tid. Btw, nokon som har tenkt seg på nokon av pre-season kampane? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Vel, det spørs jo hvilket lag du vil se... Patriots fks. har nesten bare 4.15 og 7-8-kamper, mens lag som Buffalo har nesten bare 1pm kamper. Fks. så går Colts at Patriots-kampen i desember klokken 8.20 lokal tid, altså 2.20 norsk tid. For meg blir det neppe noe problem siden jeg enten jobber fra 12 eller fra 18, så dette skal bli en fin sesong! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 11. august er den første kampen i preseason når Chargers tar imot Seahawks. BTW, Ochocinco ble traded til Patriots idag! WOHOEY! Og Haynsworth! Får håpe BB klarer å få ut potensialet til han. Hvis han gidder å spille da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå