Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thomas kom da tilbake på slutten av fjorårets sesong og er klar for nye oppgaver i år. I tillegg har de en Chris Ivory som ikke gjorde seg helt bort i Bush og Thomas' fravær i fjor. Jeg ser ikke behovet for en Mark Ingram for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar

Jimmy Smith er en av de bedre fotballspilerene i årets draft. Grunnen til at han falt så langt er holdningene og oppførsel utenfor banen. Med gutter som Ed Reed og Ray Lewis som kan få skikk på ham tror jeg Baltimore har gjort et knallvalg.

Fotballmessig er det faktisk noen som setter Smith nesten like høyt som Patrick Peterson som cornerback. Peterson gikk som nummer 5.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Ray Lewis vet vel litt av hvert om utenomsportslige ting som kommer i veien for spillet ja, hehe! Takk for input, dette kan bli bra! :)

Forresten, for de som fulgte linken min, er alle profilene der spillere som ravens har valgt?

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Jerry Jones, vær så snill og trekk deg fra GM-jobben. Trodde du skulle redde deg inn etter et godt førsterundevalg, men så fucker du det totalt opp i andre runde med en jævla linebacker, og en RB i tredjerunde.

Finnes så mye større needs på dette laget, spesielt i secondaryene, og når draftens beste safety fortsatt er ledig så velger man en linebacker i stedet for Rahim Moore.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...